Modellen er ca 60-70 cm lang med mange detaljer. Det er ikke noget jeg selv
tør give mig i kast med.
Er der en som kender en der har en passion for den slags vil jeg meget gerne
høre om det?.. Jeg er godt klar over at det ikke bliver gratis, men vil på
den anden side heller ikke smide flere tusind efter det.
Efter endt renovering var det tanken at jeg ville forære den til en
marineforening hvor jeg kommer en del som gæst. Som en slags tak for deres
store gæstfrihed.
Kender du nogen som går op i sådan noget eller kan du selv??..
Modellen befinder sig i Viborg.
/ Michael...
Tlf: 30 22 50 04
John
"Michael Sørensen" <mic...@ondate.dk> skrev i en meddelelse
news:49d1c155$0$15897$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
Det må man ikke i den gruppe. Citat fra
http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.jernbaner.model.txt
"Formålet med gruppen er diskussion af og information om
modeljernbanerelaterede emner.
...
I gruppen ønskes ikke kommercielle indlæg/tilbud."
/Lars
Det er selvfølgelig rigtigt, men der er ikke rigtig nogen anden gruppe som
er egnet til det jeg tror faktisk det er den bedste mulíghed for at finde
nogen (gennem nyhedsgrupperne). Der findes jo ikke nogen gruppe om andre
former for modelbyggeri til trods for at der er mange flere der bygger andre
former for modeller.
Hvor mange læser i det hele taget i denne gruppe og hvor mange
proffesionelle modelbyggere er der i det hele taget her i landet.
Da tilbudet vel nærmest må kaldes et tilbud om at bruge sin hobby til
noget..
Men ja, du har ret den anden gruppe må faktisk ikke bruges til det - hvis
det skal være helt rigtigt..
John