Hjælp mig med lidt feedback på min nye hjemmeside med en prisberegner

justk...@gmail.com

Hej alle samme.

Jeg søger feedback fra alle om hvad deres oplevelse er på min side.
Tjek Minikurer.dk test mit system og skriv venligst i "bemærkninger" at det er en test:)

Held og lykke

Mvh
Iværksætteren

Morten Pedersen

Feedback:
- Hvorfor ikke nøjes med ét indtastningsfelt, hvor vægt/mål/volumen
vælges
i en drop-down-menu? Det ville forsimple siden og vel også gøre
logikken bagved
mere enkel.
- Du kunne måske "rense op" i hjælpeteksten ved "Gebyr info".

mvh