Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Håbet er jo lysegrønt

8 views
Skip to first unread message

joacim

unread,
Jul 15, 2009, 5:35:33 AM7/15/09
to
Jeg leder efter en kvinde/pige der kan være min pseudo-niece.
Som 60 årig er jeg over midten af livet. Jeg vil derfor gerne opleve
lidt ungdommelig glæde, nysgerrighed og fasthed igen. Der er jo ikke
megen fremtid i mig, men til gengæld en del nutid,
hvor jeg kan tilbyde viden, erhvervserfaring, livserfaring og anden
support (også økonomisk) til gengæld.
Jeg er rolig, humørfyldt og rask, og håber du er det samme.
Hilsen Joacim
0 new messages