"Thomas Overgaard" <
tho...@post2.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:5199251.N...@news.inet.tele.dk...
Tak for input, Thomas.
Via linket fandt jeg vej til dyrenes 112, som jeg kontaktede. Her fik jeg
den besked, at når hjorten var død og lå på vores grund, så var det vores
problem og de kunne ikke hjælpe og kendte heller ikke nogen som kunne.
Så Preben skal være velkommen til at hente dyret og putte den i fryseren ;-)