Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Jetset-kvinde i kæmpe narkosag

430 views
Skip to first unread message

Peter

unread,
Jul 31, 2009, 4:04:23 PM7/31/09
to
Er der nogen der ved hvem denne kvinde er?

http://avisen.dk/jetset-kvinde-i-kaempe-narkosag_111359.aspx

vh

Peter


Message has been deleted

Zeki

unread,
Jul 31, 2009, 5:12:25 PM7/31/09
to

"*Sune*" <2009jan@*tdc*adsl*dk*> skrev i en meddelelse
news:ojj675th8j91gladt...@4ax.com...

> On Fri, 31 Jul 2009 22:04:23 +0200, "Peter" <i_will...@yahoo.com>
> wrote:
>
>>Er der nogen der ved hvem denne kvinde er?
>>
>>http://avisen.dk/jetset-kvinde-i-kaempe-narkosag_111359.aspx
>
> http://lokalavisen.dk/article/20090731/ARTIKLER/809823757/1052
>
> L�s kommentarerne....

Rigmor Zobel. Samme jetsetter som "fiflede" lidt med sit CV:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1040376.ece

Men husk nu at hun i denne sag er uskyldig indtil modsatte er bevist.


Kim2000

unread,
Jul 31, 2009, 5:12:53 PM7/31/09
to

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse
news:4a735e3c$0$15888$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Jeg synes faktisk at DR var ualminelig grove i forhold til der er nedlagt
navneforbud, mindst halvdelen af landet kunne gennemskue hvem det var,
utallige billeder og masser af ord om hvem hun er.


Zeki

unread,
Jul 31, 2009, 5:44:55 PM7/31/09
to

"Kim2000" <kim...@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4a735ef5$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Enig. Vi g�ttede det her i huset efter fem sekunder. Men andre medier er
ogs� med.
Pr�v at skrive "Rigmor Zobel" i Googles s�gefelt, og se s� hvad der sker,
f.eks:

"Ekstra Bladet - Rigmor Zobel anholdt for narkobesiddelse"
eller
"Million�rdatter anholdt i narkosag - Politiken.dk"

Lars Ladingkaer

unread,
Jul 31, 2009, 6:20:43 PM7/31/09
to
Zeki wrote:

> Enig. Vi g�ttede det her i huset efter fem sekunder. Men andre medier
> er ogs� med.
> Pr�v at skrive "Rigmor Zobel" i Googles s�gefelt, og se s� hvad der
> sker, f.eks:

> "Ekstra Bladet - Rigmor Zobel anholdt for narkobesiddelse"
> eller
> "Million�rdatter anholdt i narkosag - Politiken.dk"

Det er jo kun fordi google m.fl. cacher s�ge resultaterne.

Navneforbudet kom l�nge efter at de sider l� p� nettet.

--
/Lars

AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
http://www.recordere.dk


Zeki

unread,
Aug 1, 2009, 3:16:36 AM8/1/09
to

"Kim2000" <kim...@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4a735ef5$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg synes faktisk at DR var ualminelig grove

BT har ogs� allerede d�mt hende p� forh�nd, selvom hun kun er sigtet.
K�mpeoverskriften p� forsiden i dag konkluderer "Jetset-dronning var
narkokurer"


hanzen

unread,
Aug 1, 2009, 4:18:25 AM8/1/09
to

"Kim2000" <kim...@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4a735ef5$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

TV2 nyhederne kl 14 n�vnte ogs� navnet utallige gange.

--
hilzen
hanzen


Steen

unread,
Aug 1, 2009, 4:45:52 AM8/1/09
to
"hanzen" <han...@mailmeikke.dk> wrote:
> "Kim2000" <kim...@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> news:4a735ef5$0$15900$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > "Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> skrev i en meddelelse
> > news:4a735e3c$0$15888$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
> >>
> >> "*Sune*" <2009jan@*tdc*adsl*dk*> skrev i en meddelelse
> >> news:ojj675th8j91gladt...@4ax.com...
> >>> On Fri, 31 Jul 2009 22:04:23 +0200, "Peter"
> > > > <i_will...@yahoo.com>
> >>> wrote:
> >>>
> >>>>Er der nogen der ved hvem denne kvinde er?
> >>>>
> >>>>http://avisen.dk/jetset-kvinde-i-kaempe-narkosag_111359.aspx
> >>>
> >>> http://lokalavisen.dk/article/20090731/ARTIKLER/809823757/1052
> >>>
> >>> Lćs kommentarerne....

> >>
> >> Rigmor Zobel. Samme jetsetter som "fiflede" lidt med sit CV:
> >> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1040376.ece
> >>
> >> Men husk nu at hun i denne sag er uskyldig indtil modsatte er
> > > bevist.
> >>
> >
> > Jeg synes faktisk at DR var ualminelig grove i forhold til der er
> > nedlagt
> > navneforbud, mindst halvdelen af landet kunne gennemskue hvem det
> > var,
> > utallige billeder og masser af ord om hvem hun er.
> >
>
> TV2 nyhederne kl 14 nćvnte ogsĺ navnet utallige gange.

Er det virkeligt så interessant?
--
iPhoneSteen

Hauge

unread,
Aug 1, 2009, 4:54:54 AM8/1/09
to
Steen wrote:
> Er det virkeligt s� interessant?

�benbart, siden der kan k�re en tr�d om �n eller anden ligegyldig kvinde der
�benbart har hang til narko. Det var hendes valg, s� synes jeg det er fint
at *alle* f�r at vide hvem hun er.

Mvh Hauge


Allan Krautwald

unread,
Aug 1, 2009, 5:54:59 AM8/1/09
to

"Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:4a7402ee$0$15896$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

> �benbart, siden der kan k�re en tr�d om �n eller anden ligegyldig kvinde
der
> �benbart har hang til narko. Det var hendes valg, s� synes jeg det er fint
> at *alle* f�r at vide hvem hun er.
>

Det er sgu da kun interessant, fordi hun er n�r ven med det t�belige
kongehus, som endnu engang har v�ret uheldig i deres valg af venner :-)


Bertel Lund Hansen

unread,
Aug 1, 2009, 6:16:41 AM8/1/09
to
Allan Krautwald skrev:

> Det er sgu da kun interessant, fordi hun er n�r ven med det t�belige
> kongehus, som endnu engang har v�ret uheldig i deres valg af venner :-)

Hvis man nu er n�dt til at v�lge venner blandt jetsettere, kan
man s� overhovedet v�re heldig?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Allan Krautwald

unread,
Aug 1, 2009, 7:19:24 AM8/1/09
to

"Bertel Lund Hansen" <unos...@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:9f587510o10v285t4...@news.stofanet.dk...

> Hvis man nu er n�dt til at v�lge venner blandt jetsettere, kan
> man s� overhovedet v�re heldig?
>
> --

N�ppe :-)


Peter Knutsen

unread,
Aug 1, 2009, 7:23:00 AM8/1/09
to
Hauge wrote:
> ᅵbenbart, siden der kan kᅵre en trᅵd om ᅵn eller anden ligegyldig kvinde der
> ᅵbenbart har hang til narko. Det var hendes valg, sᅵ synes jeg det er fint
> at *alle* fᅵr at vide hvem hun er.

Hun er jo ikke anklaget for at bruge det, men for at have kᅵbt det med
henblik pᅵ videresalg.

I betragtning af hvor velhavende man mᅵ forvente at hun er, sᅵ kan
formᅵlet vel kun vᅵre at fᅵ noget spᅵnding i tilvᅵrelsen? Eller er 140
gram kokain (den mᅵngde politiet gᅵtter pᅵ) meget mere vᅵrd end jeg antager?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Peter Knutsen

unread,
Aug 1, 2009, 7:23:55 AM8/1/09
to
Bertel Lund Hansen wrote:
> Hvis man nu er n�dt til at v�lge venner blandt jetsettere, kan
> man s� overhovedet v�re heldig?

Der skal da nok v�re et par stykker der lever "rene" og fornuftige liv -
dem gider medierne bare ikke d�kke, fordi de er kedelige.

Eller med andre ord: Selektiv medied�kning. De d�kker kun de jetsettere
der er med i skandaler.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Peter Brandt Nielsen

unread,
Aug 1, 2009, 3:03:30 PM8/1/09
to
Peter Knutsen skrev:

> I betragtning af hvor velhavende man mᅵ forvente at hun er, sᅵ kan
> formᅵlet vel kun vᅵre at fᅵ noget spᅵnding i tilvᅵrelsen? Eller er 140
> gram kokain (den mᅵngde politiet gᅵtter pᅵ) meget mere vᅵrd end jeg
> antager?

100.000 kroner, sagde de vist et sted.

Det var sᅵrprᅵget at se tv-stationernes tophistorieindslag om det.
Righoldigt portrᅵt og masser af billeder, blot uden navn og med ansigtet
slᅵret. Begrebet navneforbud er til grin i den sammenhᅵng. Jeg kunne godt
have vᅵret indslagene foruden, men jeg forstᅵr mᅵske godt, at de i praksis
ikke kan lade vᅵre.

--
Peter Brandt Nielsen

Mh

unread,
Aug 3, 2009, 3:31:50 AM8/3/09
to

>
> Det er jo kun fordi google m.fl. cacher søge resultaterne.
>
> Navneforbudet kom længe efter at de sider lå på nettet.


Det er ikke kun google, der stadig giver informationen.
Se blot dette link fra BT, hvor billedet er sløret og navnet ikke må
skrives
(men prøv at se billed-informationen, når musemarkøren holdes over
billedet :-) )

http://www.bt.dk/krimi/jetset-dronning-er-fup-dronning

Christian B. Andresen

unread,
Aug 3, 2009, 4:19:25 AM8/3/09
to
On 3 Aug., 09:31, Mh <pastaspi...@gmail.com> wrote:
> > Det er jo kun fordi google m.fl. cacher søge resultaterne.
>
> > Navneforbudet kom længe efter at de sider lå på nettet.
>
> Det er ikke kun google, der stadig giver informationen.
> Se blot dette link fra BT, hvor billedet er sløret og navnet ikke må
> skrives
> (men prøv at se billed-informationen, når musemarkøren holdes over
> billedet :-) )

LOL :-)

--
Christian

Bertel Lund Hansen

unread,
Aug 3, 2009, 4:57:05 AM8/3/09
to
Mh skrev:

> (men pr�v at se billed-informationen, n�r musemark�ren holdes over
> billedet :-) )

Kan du ikke l�fte sl�ret for hvad der st�r? Jeg kan ikke se noget
(Opera, FF IE).

Hans Paulin (6310)

unread,
Aug 3, 2009, 5:11:43 AM8/3/09
to
Bertel Lund Hansen skrev:

> Kan du ikke l�fte sl�ret for hvad der st�r? Jeg kan ikke se noget
> (Opera, FF IE).

I min FF ser jeg navnet i et splitsekund inden billedet toner frem.
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk


Steen

unread,
Aug 3, 2009, 7:11:35 AM8/3/09
to
Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:

> Bertel Lund Hansen skrev:
>
> > Kan du ikke l�fte sl�ret for hvad der st�r? Jeg kan ikke se noget
> > (Opera, FF IE).
>
> I min FF ser jeg navnet i et splitsekund inden billedet toner frem.

Jeg har h�rt navnet Rigmor Zobel, et-eller-andet-sted, men jeg aner ikke
hvem RZ er
--
Steen

PerX ...

unread,
Aug 15, 2009, 3:08:11 PM8/15/09
to
In article <60531b95-005c-490b-ad71-
d611d5...@e11g2000yqo.googlegroups.com>, pasta...@gmail.com
says...

>
> >
> > Det er jo kun fordi google m.fl. cacher s�ge resultaterne.
> >
> > Navneforbudet kom l�nge efter at de sider l� p� nettet.

>
>
> Det er ikke kun google, der stadig giver informationen.
> Se blot dette link fra BT, hvor billedet er sl�ret og navnet ikke m�
> skrives
> (men pr�v at se billed-informationen, n�r musemark�ren holdes over
> billedet :-) )

Ja s� sker der ikke noget, for de freaks som programmere firefox n�gter
at vise hvad der st�r i "alt" tags - men insistere p� folk skal bruge
"title" - tsk tsk ;)

Bertel Lund Hansen

unread,
Aug 15, 2009, 11:14:24 PM8/15/09
to
PerX ... skrev:

> Ja s� sker der ikke noget, for de freaks som programmere firefox n�gter
> at vise hvad der st�r i "alt" tags -

�h ... det er de freaks der har lavet standarden, der foreskriver
at title skal bruges til at vises n�r man peger p� et billede.
Alt-teksten m� ikke dukke op i den situation.

"Alt" er en forkortelse af "alternative" og er beregnet til at
angive den tekst man skal se hvis man har sl�et billeder fra.
Blinde bruger f.eks. den tekst.

Som s�dvanlig kan IE bare ikke finde ud af en skid. Det skulle
dog v�re lidt bedre med de nyere versioner.

PerX ...

unread,
Aug 16, 2009, 8:27:01 AM8/16/09
to
In article <18ue859osl3ve36vf...@news.stofanet.dk>,
unos...@lundhansen.dk says...

> PerX ... skrev:
>
> > Ja s� sker der ikke noget, for de freaks som programmere firefox n�gter
> > at vise hvad der st�r i "alt" tags -
>
> �h ... det er de freaks der har lavet standarden, der foreskriver
> at title skal bruges til at vises n�r man peger p� et billede.
> Alt-teksten m� ikke dukke op i den situation.

Nej. Jeg har l�st hvad der st�r, det er i h�j grad et fortolknings
sp�rgsm�l, og n�r 99% af siderne p� nettet g�r det med alt, s� skal man
v�re fanatiker for at n�gte at indf�re det.



> Som s�dvanlig kan IE bare ikke finde ud af en skid. Det skulle
> dog v�re lidt bedre med de nyere versioner.

IE har da altid vist ALT tekst, jeg kan ikke tror den er holdt op med
det i en ny version.

Bertel Lund Hansen

unread,
Aug 16, 2009, 10:22:27 AM8/16/09
to
PerX ... skrev:

> Nej. Jeg har l�st hvad der st�r, det er i h�j grad et fortolknings
> sp�rgsm�l, og n�r 99% af siderne p� nettet g�r det med alt, s� skal man
> v�re fanatiker for at n�gte at indf�re det.

Det var en h�j procent. M�ske kikker du mest p� sider der er
kodet forkert? Dem er der ganske rigtigt mange af.

N�gte at indf�re? Der er ikke noget at indf�re. Alt og title er
veldefinerede parametre, og dem bruger jeg skam flittigt begge
to.

> IE har da altid vist ALT tekst, jeg kan ikke tror den er holdt op med
> det i en ny version.

Den er da ellers holdt op med en del andet pjat. Men jeg ved det
ikke.

PerX ...

unread,
Aug 19, 2009, 9:59:51 PM8/19/09
to
In article <ed5g85579e4tt8du0...@news.stofanet.dk>,
unos...@lundhansen.dk says...

> PerX ... skrev:
>
> > Nej. Jeg har l�st hvad der st�r, det er i h�j grad et fortolknings
> > sp�rgsm�l, og n�r 99% af siderne p� nettet g�r det med alt, s� skal man
> > v�re fanatiker for at n�gte at indf�re det.
>
> Det var en h�j procent. M�ske kikker du mest p� sider der er
> kodet forkert?

"alt" bruges til at vise hvad der st�r p� billede, det g�r den p� 99%
sider fra dr til disney til cnn - s�dan er det.



> N�gte at indf�re?

Ja.

> Der er ikke noget at indf�re. Alt og title er
> veldefinerede parametre,

Nej, som sagt kan det fortolkes p� forskellige m�der. Microsoft satte
forl�nge siden hvor den skal fortolkes - nemlig at vise den n�r folk
peger p� et billede - s�dan bruger de fleste den. Der ville intent g� af
Firefox folkene at vise det s� man ikke er n�d til at bruge plugins for
at komme uden om deres fanatisme.


> > IE har da altid vist ALT tekst, jeg kan ikke tror den er holdt op med
> > det i en ny version.
>
> Den er da ellers holdt op med en del andet pjat. Men jeg ved det
> ikke.

Jeg ser det er blevet punket til at �ndre det i msie8 - trist de gav
efter for hysteriske fjolser.

Message has been deleted

Herluf Holdt, 3140

unread,
Sep 9, 2009, 6:07:56 AM9/9/09
to
*Sune* skrev:

> "Kendt kirurg bliver bag tremmer"
> http://ekstrabladet.dk/112/article1219154.ece
>
> Mon ikke at det betyder at eventuelt planlagte
> penisforl�ngelses-operationer bliver udsat?
>
> :-)

Jes! (J.E.S. f�dt 1955).
Ventetiden bliver nok forl�nget en del, helt gratis.

--
H.H. f�dt 1945 :�)

Message has been deleted

Vidal

unread,
Mar 10, 2010, 6:40:15 AM3/10/10
to
*Sune* skrev:
> On Wed, 09 Sep 2009 11:11:04 +0200, *Sune* <2009jan@*tdc*adsl*dk*>
> wrote:
>
>> S� har vi lige en sag til.
>> Gad ikke at lave en ny tr�d da det er lidt OT.
>
> Hmm. Off-topic igen men stadig sjovt:
>
> Fondsfyrste sp�rrede escortpige inde:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1310955.ece
>
> Claus Colliander.
>
> Navnet var en del af billed-filnavnet i f�rste omgang.

Og han omg�s de finere i samfundet:

http://www.maryfonden.dk/Om-Mary-Fonden/Organisation/Pr%C3%A6sidium.aspx

Message has been deleted
Message has been deleted

Kim2000

unread,
Mar 10, 2010, 9:51:29 AM3/10/10
to

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> skrev i meddelelsen
news:4uafp5pmlqpchbelq...@4ax.com...


> On Wed, 10 Mar 2010 12:40:15 +0100, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>
>>Og han omg�s de finere i samfundet:
>>
>>http://www.maryfonden.dk/Om-Mary-Fonden/Organisation/Pr%C3%A6sidium.aspx
>

> Og B.T. skrev at han havde b�rneporno p� sin computer.
>
> Er der nogle medier der sover i denne sag?
>
> Hvis de kan flippe ud over at Mary g�r til frokost med Zobel, hvad kan
> det s� ikke blive til med en p�dofil i Marys bestyrelse?
>

Virker det ikke en kende meget usandsynligt at en kunde skulle sidde og
fremvise b�rneporno for sin ekscortpige?

Message has been deleted
0 new messages