TV i HD på internet?

Kurt Hansen

Hvor finder jeg en oversigt over hvilke TV-kanaler i HD som jeg kan
modtage via nettet (Apple TV)?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 16/09/2018 kl. 15.20 skrev Kurt Hansen:
> Hvor finder jeg en oversigt over hvilke TV-kanaler i HD som jeg kan
> modtage via nettet (Apple TV)?

Hvilke TV-kanaler kan man overhovedet modtage fra nettet, HD eller ej?

Jeg tænker på en Apple TV, så jeg ikke behøver at have et abonnement på
bredbånd.

Sven Lindhardt

Der er mange muligheder med Apple TV. DR TV har en udmærket app, hvor
man kan se alle deres kanaler. Endelig er der en app TV2 play hvor man,
mod betaling, kan få adgang til alt på TV2. Google "TV2 play"

Endelig er der også diverse streaming apps, Netflix, HBO og mange flere.

Men Apple TV kræver bredbånd! Men ikke noget abonnement på TV.

Mvh Sven

Kurt Hansen

Jeg er bare så RØVtræt af Waoo, men de har desværre monopol hos os, da
det er dem der har gravet kablerne ned. Og ja, jeg HAR 500 mbit og
internet kører udmærket.

Er Apple TV på vej ud, eller ...?

Sven Lindhardt

Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Apple TV er en lille sort boks, som
kan købes i stort set alle elektronikforretninger. Den lille boks
forbindes til internettet enten via wifi eller via kabel. Apple TV
boksen forbindes til fjernsynet via et hdmi kabel. Det er ikke
nødvendigt med et TV-abonnement.

Her er et link til Apple

https://www.apple.com/dk/shop/buy-tv/apple-tv-hd/32-gb

Hvis jeg skulle købe ville jeg vælge 4K udgaven. Den kan formentlig
findes lidt billigere andre stede.

Bertel Lund Hansen

Sven Lindhardt skrev:

> [...]
> forbindes til internettet enten via wifi eller via kabel. Apple TV
> boksen forbindes til fjernsynet via et hdmi kabel. Det er ikke

Har man noget at bruge boksen til hvis man ikke vil betale for at
se tv?

--
/Bertel

Sven Lindhardt

Som jeg skrev lidt tidligere:
------
[...]

-----
Derudover kan man leje film fra forskellige udbydere. Der er apps til
mange forskellige spil. Det bruger jeg dog ikke.