Onsdag Nat slutter den Australske TV serie "Til Undsætning" - Rescue Special Ops -på DR TV1.

Axel Hammerschmidt

Og gæt så hvad DR fortsætter med torsdag - I farezonen!

Den - Police Rescue - er fra 1991 og frem, 61 afsnit - og DR har sendt
serien mindst 2 gange tidligere.

Se omtalen Her

http://www.australiantelevision.net/policerescue/series1.html

Iøvrigt en dejlig serie med en ung Gary Sweet, og mange andre Australske
skuespillerer, og med mange optagelser fra Sydney og omegn.

Desværre sendes den meget sent.

Cheeers

Bertel Lund Hansen

Axel Hammerschmidt skrev:

> Den - Police Rescue - er fra 1991 og frem, 61 afsnit - og DR har sendt
> serien mindst 2 gange tidligere.

For måske 5 år siden lavede jeg et program der optalte
genudsendelser på DR. Procenten var ca. 30 - og så var samme
udsendelse endda regnet for en anden hvis den blev sendt på en
anden DR-kanal.

I dag er procenten meget højere, men jeg har ikke en aktuel
optælling.

--
/Bertel

Axel Hammerschmidt

On 28/02/2020 05.27, Axel Hammerschmidt wrote:

> Og gæt så hvad DR fortsætter med torsdag - I farezonen!
>
> Den - Police Rescue - er fra 1991 og frem, 61 afsnit - og DR har sendt
> serien mindst 2 gange tidligere.

<snip>

> Desværre sendes den meget sent.

Jeg har serien "Til Undsætning" på DVD, men kan ikke finde et sted at
købe "Police Rescue" på DVD. Den er nok for gammel.

Jeg ville ønske, at DR lagde den ud med ud med mulighed for "streaming"
- så man kunne se serien på et bedre tidspunkt.