Så er det godt du har nogle gamle VHS'er med MUSIKANTENSTADL, Åge!
/Johansen
"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen
news:5191061c$0$56777$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
ER DER SLAGERMUSIK I MGP 2013 ?
Er der nogen der ved om der er nogle lande der stiller med slagermusik i
2013? - Så lige en side hvor alle numrene til
MGP kan høres. Jeg har lyttet til 4 af numrene, men orker ikke mere. Det
larmer som i Hælvede, for at sige det pænt.
Uhauha. Det er noget frygteligt larm, synes jeg.
Hilsen Åge