YouTube Original Series Impulse!

peterni...@gmail.com

https://youtu.be/holzBghWTlY

Ser spændende ud, jeg ser nok resten i aften eller imorgen!

Åbner med at nogle typer er oppe og slås på et Isbjerg, falder i og når man ved at det så egentlig er overstået for dem på tid, holder de op med at være hvor de er og dukker op i et metro tog, de skifter så placering et par gange, hvorefter der bliver skiftet til seriens sød og se på heltinde, hovedperson ser det ud til!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

ASKF

peterni...@gmail.com ytrede sig i
<0f3e584a-f26a-46a2...@googlegroups.com> med dette:

> [...]
>
>Åbner med at nogle typer er oppe og slås på et Isbjerg, falder i og når man ved at det så egentlig er overstået for dem på tid, holder de op med at være hvor de er og dukker op i et metro tog, de skifter så placering et par gange, hvorefter der bliver skiftet til seriens sød og se på heltinde, hovedperson ser det ud til!

Tak for det link.

Serien er baseret på tredie bog i Jumper serien af Steven Gould:

Jumper (Tor, 1992): A young man discovers he has the ability to
teleport, and uses it to fight terrorists while evading government
agents
Jumper: Griffin's Story (2007): Backstory of a character in the 2008
film adaptation of Jumper
Impulse (Tor, 2013): Jumper, book 3
Exo (Tor-Forge, 2014): Jumper, book 4
https://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Gould