DRP1-program om Sony-grundlæggeren Akio Morita, med Ove Sprogøe som oplæser

Herluf Holdt, 3140

Hej i gruppen

Er der nogen der kan huske et radioprogram, på DRP1,
om Sony-grundlæggeren Akio Morita, hvor Ove Sprogøe
medvirkede som oplæser? Jeg gætter på at det er fra
cirka årtusindskiftet.

Jeg har søgt forgæves på dr.dk, og husker i øvrigt ikke
titlen på programmet.
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Herluf Holdt, 3140

Herluf Holdt, 3140 skrev bl.a.:

> Er der nogen der kan huske et radioprogram, på DRP1,
> om Sony-grundlæggeren Akio Morita, hvor Ove Sprogøe
> medvirkede som oplæser? Jeg gætter på at det er fra
> cirka årtusindskiftet.

Jeg fandt selv programmet i mit kassettebåndsarkiv.
Det er en montage af Kristen Bjørnkjær fra 1992 med
titlen: "Fra Sonny-boy til Sony-man". Ove Sprogøe
lægger stemme til Akio Morita.

--
Herluf :·)