Jamen dog......... ;-)

Ruwaldo

Kan ikke tro det - men det bliver måske virkelighed?

Dansk-top vil uddø.....
https://www.facebook.com/FormiddagP4/photos/a.190205017681030.42803.190200177681514/726157707419089/?type=1

Ruwaldo

Lars

On Thu, 27 Mar 2014 16:49:03 +0100, "Ruwaldo" <ruw...@haderspam.dk>
wrote:

>Kan ikke tro det - men det bliver måske virkelighed?
>
>Dansk-top vil uddø.....
>https://www.facebook.com/FormiddagP4/photos/a.190205017681030.42803.190200177681514/726157707419089/?type=1

Så nu ligger Åge vågen i nat.

--
Lars

Ruwaldo

"Lars" <La...@not.invalid> skrev i en meddelelse
> On Thu, 27 Mar 2014 16:49:03 +0100, "Ruwaldo" <ruw...@haderspam.dk>
> wrote:
>
> Så nu ligger Åge vågen i nat.

Hehe....... ;-)
Eller ligger på knæ i kælderen, for at finde alle optagelser fra medio
70´erne og frem til
start 90´erne, hvor sendefladen radikalt blev ændret.

Husker det mest mærkelige/underlige ved DR.
At have en radiostation (kanal/frekevns´er) hvor regionale stationer sendte
nyheder og indslag
3 gange dagligt. Morgen, middag og aftenen. Resten af tiden -sammensendte de
så med P3.

Hvor er idéen, at sende de samme ting på 2 kanaler. Mener at huske, at
Jesper Behrenz fortalte
at han var gået til radio-ledelsen for at få lov til at lave en
formiddagsudsendelse. Foreløberen til
Flux/straks. Men det vil jo så fjerne programmet "det ville glæde mig at
høre". Det var i 1990.
Undre mig stadig hvad Mogens Landsvig, lavde på P3 på det tidspunkt. Der
var DR godt nok
skubbet langt ned af ranglisten iforhold til lokalradioer.....

ruwaldo

Ulrik Brinck

Ruwaldo skrev
> [...]
> sendte nyheder og indslag
> 3 gange dagligt. Morgen, middag og aftenen. Resten af tiden -sammensendte

Nej, ikke om aftenen. Der sendte man klassisk m.m. på P2. Men i dagtimerne
gjorde man, som du beskriver.

...Men P2 eksisterede jo allerede, inden P3 blev lanceret. Hvad gjorde man
dengang? Sendte man kun om aftenen? Eller havde man en dagflade, som så blev
nedlagt? Eller sendte man regionale vinduer og P1 resten af tiden? Eller?

> (...) Det var i 1990.
> Undre mig stadig hvad Mogens Landsvig, lavde på P3 på det tidspunkt. Der
> var DR godt nok
> skubbet langt ned af ranglisten iforhold til lokalradioer.....

Men det gjorde man så også noget ved - og det kunne godt mærkes hos
lokalradioerne.

Mvh. Ulrik.