Min mening om profetier Hopi indianerne og andre

carlogod

-*/**-
Selvom jeg ikke er en ekspert heller ikke noget ens, er baseret på (den
lille, jeg kender) profetier Hopi indianere og andre (såsom den
argentinske kunstner og clairvoyant Benjamin Solari Parravicini, og
Bibelen), jeg tror enden af verden betyder enden af egoet (eller
individuelle bevidsthed), en telepatisk sammenkobling af Menneskeheden,
for at opbygge en kollektiv bevidsthed. Og jeg tror, at det ville ske
inden for tyve år fra 2012, dvs mellem 2013 og 2032. Som Jesus sagde, ikke
engang englene kender dagen og tidspunktet, kun Faderen kender.
Dette ville indebære, at der ville være nogen hemmeligheder eller
privatlivets fred. Ting som forbrydelser, bagholdsangreb,
overraskelsesangreb, utroskab, forræderi, spionage, svindel, etcetera,
ville ikke længere være muligt. Dette kunne være en himmel eller et
helvede, afhængigt af graden af tolerance. Hvad vi kender som Free Will
(dvs. mulighed for at vælge at gøre ondt bevidst), kan komme til en ende,
eller være stærkt begrænset, ændrer sig dramatisk. Jeg ved ikke, om alle
af os vil have en kollektiv sind, som bier eller myrer, og hvordan ville
det være. Jeg tror egoer (eller personligheder), der harmonerer med det
kollektive sind kan forblive inkarneret, og reinkarneret. De, der er
åndeligt overlegne kan gå til et højere plan. Og dem afvist på grund af at
være åndeligt underlegen, ville gå til en form for helvede eller Gehenna.
Og disse tre forskellige destinationer er blot illusioner skabt af sindet,
individuelt eller kollektivt.
Sådanne telepatisk sammenkobling kunne være elektromagnetisk i naturen,
som følge af den kommende af solsystemet i et felt eller særlige område i
sin rotation omkring midten af Mælkevejen, en slags galaktisk sommer,
hvilket fører til Age of Aquarius, en ny Golden Age eller vende tilbage
til Eden. Men alt dette er ren spekulation af minen, ligesom resten af
dette indlæg, selvom til fordel for tanken om, at vi alle er
elektromagnetisk forbundet med alt andet, jeg anbefaler dokumentariske
Thunderbolts af Guderne - Den Elektriske Univers, http://www.
disclose.tv/action/viewvideo/104969/Thunderbolts_of_Gods__The_Electric_Universe_FULL
/ eller
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/13988/Thunderbolts_of_the_Gods/,
baseret på arbejdet af David Talbott og Wallace Thornhill, "Electric
Universe: Thunderbolts af Gods "eller
http://www.bibliotecapleyades.net/electric_universe/esp_electricuniverse16.htm.
Tilsyneladende, Hopi indianerne siger, at verden allerede er blevet skabt
fire gange, og ødelagde tre gange, at vi lever i den fjerde verden og ved
at flytte til den femte. Jeg tror, de siger, at menneskeheden vil gå til
den fjerde dimension. For mig betyder det en større sammenkobling. Science
genkender elleve dimensioner. Vi lever i den tredje dimension, fordi vi
opfatter verden i tre dimensioner: højde, bredde og tykkelse (eller
dybde). Jo højere dimension, jo lavere mængden af regler, der definerer,
skelne og adskille tingene fra hinanden, og dermed alt er mere forbundet,
og der er mindre lidelse.
Alt hvad der findes gør det under visse betingelser, som er nødvendige,
men ikke tilstrækkelige, og ifølge visse regler. Ved regler mener jeg dem
alle, fra tyngdeloven op til det bibelske bud og straffeloven. Buddhismen
siger, at årsagen til lidelse er den ønske. Bevidstheden er bosat i det
11. dimension, hvad den tibetanske dødebog kalder Buddha Amitabha. Dette
er det neutrale punkt hvorved sjælen kan efter denne bog, passerer to
gange i sin rejse rundt om død og genfødsel. Dette punkt er, hvad David
Icke kalder Enhed (dvs. en forening af de uendelige parallelle universer,
de uendelige muligheder for kvantefysik, den samlede sum af al den
energi), i sin bog "Jeg er mig, jeg er fri" (1996), eller dets remake
"Uendelig Kærlighed er den eneste sandhed, alt andet er illusion" (2005).
Den ønske, tror jeg, tiltrækker bevidsthed til en lavere dimension, en
illusion, hvor der findes de regler, der definerer, skelne og adskille
ønskede ting fra alt andet, men disse regler også adskille den fra den som
ønsker bevidsthed, samt at adskillelsen forårsager der lider.
Titlen på den anden af de Icke bøger, som jeg nævnte, er meget afslørende.
Alt hvad har en form, farve, størrelse, grænser, start, slut, navn,
etcetera, er en illusion, fordi det eksisterer for en stund, og derefter
forsvinder, vender tilbage til hvad David Bohm kaldte Implicere Ordre (se
bogen "Den holografiske Univers" af Michael Talbot, og bogen "Den
guddommelige matrix" af Gregg Braden). Den eneste sande, uendelig og evig
ting er ickenske (Icke s) Enhed. Og bevidstheden udsat for to
modsatrettede kræfter: den ene centripetal, henimod union, lykke,
kærlighed og sandhed, og en centrifugal, henimod division, adskillelse,
frygt (og dets derivater: had, grådighed, misundelse, etcetera), illusion
og løgne.
Vi er tiltrukket af de former og farver, så vi vælger den illusion,
hvilket er mere sjovt og spændende, og så bevidst eller ubevidst vi
genererer alle mulige problemer såsom krige, kriminalitet, krise, sult,
forurening, etcetera. Illusionen er som en forlystelsespark for sjælen. Vi
går i krig med reel frygt for at dø, men vi betaler for at blive skræmt af
en thriller eller en gyserfilm eller en mekaniker spil såsom rutsjebane
eller spøgelsestog, fordi vi nyde spændingen (følelserne), fordi det ikke
er en reel frygt: Vi ved, at det er en illusion, og at vi er trygt og
sikkert.
Tilsvarende vores udødelig sjæl har nogen reel frygt for at dø i en krig,
fordi det ved, at det kun er et spil, og at død (af kroppen) ikke er
afslutningen. Krige, forbrydelser og andre onder kun plottet, der giver os
mulighed for at handle vores rolle som helte, skurke og ofre, for sjov og
læring af sjælen, eller alkohol, eller sind, eller bevidsthed, eller
ubevidst, eller hvad du vil kalde det. Ligesom når en fortæller fortæller
en god historie at underholde et publikum, illusionen begejstrer os, det
gør vores fantasi flyve højt, og det fanger os som et spindelvæv fanger en
flue. Illusionen fanger vores opmærksomhed, det engagerer os, inspirerer
os ønsket om at blive involveret, til at deltage, til at påvirke strømmen
og resultatet af den fortalte begivenheder.
Der er en lille elite af belyste dem, der kører showet, og de får magt og
penge som en belønning. De bevidst skabe de ovenfor nævnte problemer,
disse, hvad det store flertal af menneskeheden ubevidst ønsker. Sagt på en
anden måde, forholdet mellem ledere og deres befolkninger er
sado-masochistisk. Jeg forstår, hvordan det lyder: Ja, disse ledere
bevidst sende millioner af unge mennesker til at sprænge sig selv i en
hellig krig, men de gør ikke det på grund af deres grusomhed, er de bare
spasmagere, meget morsomme klovne. Det er kun et spil, bare sjovt. Livet
er en fest, og masochister er "duck af brylluppet." På et højere niveau af
bevidsthed, elsker disse sadister dem nok til at give dem, hvad de
masochistiske ønske: chancen for at spille deres roller for sjov og læring.
Disse eliter holde os i illusionen ved at manipulere vores opfattelse af
virkeligheden, igennem "videnskaben", religion, "filosofi", "uddannelse"
(indoktrinering), og medierne. De sælger os den illusion som en perfekt
system af overbevisninger, solid, sømløs, fejlfri, "logisk", "rationelle",
således at enhver udfordring for enhver del af historien (Atlantis, ufoer,
engle, spøgelser, reinkarnation) betragtes som en angribe til hele
systemet, og de reagerer i overensstemmelse hermed, ved at appellere til
enhver tilgængelig "universitetsuddannelse" eller "myndighed".
Vi bliver vildledt hele tiden. Vi manipuleres for at afvige os (så væk som
muligt) fra noget mere eller mindre sandt (fordi én sandhed fører til en
dybere sandheden ved centripetale sti, og omvendt, en løgn fører til en
længere væk løgn ved centrifugal sti) . Og således, de kontrollerer, hvad
vi mener, vores overbevisninger og beslutninger, politik, historie og
verdens begivenheder. Men ud over dem, vi er (langt de fleste mennesker),
som tillader os selv at blive trukket ind i deres løgne, fordi ubevidst
eller ej, vælger vi illusion. Vi er ikke uskyldig. Vi har endda dræbe
profeterne, der fortæller os sandheden, fordi de fortæller os afslutningen
af filmen, de ødelægge vores illusion (og elitens virksomhed).
Hvad bekymrer mig lidt, er, at jeg tror, at før vi kommer til at træde ind
i den fjerde dimension, eller telepatisk sammenkobling, vil der være en
blodig kamp for at definere de særlige kendetegn ved den kollektive
illusion. Der kan være en gruppe af fanatikere fast besluttet på at tvinge
opfyldelsen af apokalyptiske profetier.
Jeg tror, at det er sandsynligt, at de planlægger ting som mordet på den
amerikanske præsident, et kup i landet, efterfulgt af en borgerkrig der,
en tredje verdenskrig, frygtelige hungersnød og epidemier, efterfulgt af
en verdensregering i 2020 og implantation af mikrochips ("den dyrets
mærke") i hele befolkningen for at tage kontrol over denne dimensionelle
skift. Selv en asteroide kunne falde i midten af verdens regeringens
regeringstid (2023), der forårsager massive geologiske katastrofer,
skiftende Jordens akse og forårsager en ændring af udseendet af himlen og
konstellationer.
Dette kan tolkes som i slutningen af tid, fordi det for tusinder af år
positionen af stjerner og planeter har været referencen til lokalisering
historiske øjeblikke. Asteroiden effekt kan forstyrre strømmen af smeltet
metal i Jordens centrum, der genererer det magnetiske felt, der beskytter
os mod partikler og stråling fra solen, og det ydre rum. Der kan være en
vending af polariteten, hvis Jordens magnetfelt styrke falder til nul og
derefter stiger, men med omvendt polaritet. Det kan også betyde slutningen
af tid, hvis oplysningerne i Jordens magnetfelt er slettet, siger,
oplysninger såsom sind afdøde personer og erindringen om alle ting ødelagt
på Jorden (ting, som til gengæld, også indeholder erindringer af
begivenheder optaget i deres magnetfelter, og selv jordens overflade, i
tilfælde af geologiske katastrofer).
Lad mig forklare: I henhold til nutidens fysik, der omkring et sort hul er
en imaginær grænse kaldet "begivenhed horisont", såsom at uanset hvad der
krydser den, i sin tilgang til det sorte hul, ikke kan flygte fra sin
tiltrækningskraft, ikke engang til lysets hastighed, ubønhørligt falder og
bliver uigenkaldeligt ødelagt.
Men alle oplysninger om, hvordan dette ødelagt ting blev bygget op, er
lagret i det magnetiske felt, der omgiver sort hul. Kun "lokaliserede"
eller "partikel", version af denne ting er ødelagt, men ikke den version
"ikke er lokaliseret" eller "wave", det er fordelt over hele universet,
holografisk. I slutningen af dagen, er én ting bare en materialiseret idé.
Alt i universet er lavet af kun to ting: energi og information.
Oplysningerne bestemmer, hvordan manifesterer energien, enten som foton,
elektron, lyd, etcetera. Jeg tror en idé er den information og følelser er
dens energi. Således er den politiske magt, hvad der gør tingene ske
(mange ting), baseret på ideologi (en idé, gerne en sti i et kort) og
følelser (den energi, der ansporer os til at gå den vej).
Og hvis universet er holografisk karakter, således at hver del er en
mindre version af hele, så Jordens magnetfelt kan indeholde information om
ødelagte ting, gerne i det sorte hul, og gerne i vores eget magnetfelt,
eller aura.
Endetiden kan også betyde, at som vi flytter til den fjerde dimension, vil
vi opfatte tiden anderledes, mere integreret med de tre rumlige
dimensioner, at vi vil være i stand til at opfatte det samme, telepatisk,
hvad der opfattes af noget andet menneske , placeret overalt i rum, og
måske i tiden, så snart hovedet på de afdøde personer er indarbejdet i den
kollektive bevidsthed, fra den nyeste til den ældste (Så de sidste skal
blive de første, og de første de sidste, ifølge Matthew 20,16). Mens
verdens ende kan betyde enden af en idé eller et begreb i verden, ligesom
opdagelsen af Amerika i 1492 var i slutningen af den middelalderlige
verden. Men det betyder ikke, at der ikke kan være en høst af sjæle, som
er afslutningen af det jordiske liv for millioner af mennesker, hvis det
planlægges udryddelsen af to tredjedele af verdens befolkning.
Dette er bare min forsøg på at give en vis forstand til nogle profetier.
-----------
Oversat af Google.

Åge Halldorsson

"carlogod" <s...@vus.dk> skrev i meddelelsen