Den 05-02-2012 15:50, Allan Krautwald skrev:
> Jeg har slet intet behov for, at du skal tage mig seriøst.
Næeh, sikkert ikke, men jeg vil alligevel ikke høre hvad dine behov er,
for jeg er ved at tro at de er ret ulækre.
> Jeg vil nødig
> trækkes ind i din vrang-verden
Du klarer vist fint selv alt det med trækkeri.
Men hvis din verden er ideel, så vil jeg nu hellere være i en
vrangverden, du ved, ude i virkeligheden hvor folket ikke er rygklappere
hele tiden.
/Hauge