Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

At lave P4 - danmarksindsamling

6 views
Skip to first unread message

Åge Halldorsson

unread,
Feb 3, 2012, 10:39:23 AM2/3/12
to
Der er vist et eller andet indsamling til noget Afrika-noget en af dagene og
i den forbindelse åbner disse to links for et spørgsmål:

Behøver man at være psykopatre for at lave P4?

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyheder/Trekanten/2012/02/03/133510.htm

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyheder/Trekanten/2012/02/03/091311.htm

Hilsen Åge


Ruwaldo

unread,
Feb 4, 2012, 5:06:49 AM2/4/12
to

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4f2bffab$0$56788$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
> Der er vist et eller andet indsamling til noget Afrika-noget en af dagene
> og i den forbindelse åbner disse to links for et spørgsmål:
>
> Behøver man at være psykopatre for at lave P4?
>
Hvad laver du også på P4??? - du har jo "Limfjord Plus".........


ruwaldo


Åge Halldorsson

unread,
Feb 4, 2012, 5:16:09 AM2/4/12
to

"Ruwaldo" <ruw...@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:4f2d0331$0$294$1472...@news.sunsite.dk...

> Hvad laver du også på P4??? -

Ingenting. Jeg læste det på nettet. Og straks slog tankernme ind på ordet
"psykopatre"

< du har jo "Limfjord Plus".........

Ja, vi har Limfjord Plus med den mere almindlige musik - nu hele dagen fra
kl. 6 til 24 nul dut. Men der er jo også radio Limfjord for jer der bedre
kan
lide organiseret ogh u-organiseret med larm.
hæhæ

Hilsen Åge



Allan Krautwald

unread,
Feb 4, 2012, 7:09:51 AM2/4/12
to

"Ruwaldo" <ruw...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4f2d0331$0$294$1472...@news.sunsite.dk...
>>
> Hvad laver du også på P4??? - du har jo "Limfjord Plus".........
>
>
> ruwaldo
>

Har du ikke fundet ud af, at Åge altid lytter til og ser ting han ikke
bryder sig om, så han har noget at brokke sig over konstant?


Ruwaldo

unread,
Feb 4, 2012, 8:04:41 AM2/4/12
to

"Allan Krautwald" <al...@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
news:4f2d2014$0$56782$edfa...@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>
> Har du ikke fundet ud af, at Åge altid lytter til og ser ting han ikke
> bryder sig om, så han har noget at brokke sig over konstant?
Jo, det undrede mig ikke. I en anden gruppe, havde jeg forespurt "høfligt"
om der var andre (end mig) der havde problemer med viasat TV3.
Og flux, var Åge hurtig med en kommentar om at han ikke så
sådan noget lort. Men sådan har Åge jo altid været.....

ruwaldo


Hauge

unread,
Feb 4, 2012, 8:34:01 AM2/4/12
to
Den 04-02-2012 13:09, Allan Krautwald skrev:
> Har du ikke fundet ud af, at Åge altid lytter til og ser ting han ikke
> bryder sig om, så han har noget at brokke sig over konstant?

Det er så af sådan cirka samme årsag, som når du læser og
brokkekommenterer Åges indlæg?

/Hauge

Allan Krautwald

unread,
Feb 4, 2012, 1:52:20 PM2/4/12
to

"Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:9p4qfh...@mid.individual.net...
>
> Det er så af sådan cirka samme årsag, som når du læser og
> brokkekommenterer Åges indlæg?
>
> /Hauge

Eller dine evindelige brokkerier om TV2 som du påstår ikke at have set i
mindst 20 år :-)


Hauge

unread,
Feb 4, 2012, 2:09:16 PM2/4/12
to
Den 04-02-2012 19:52, Allan Krautwald skrev:
> Eller dine evindelige brokkerier om TV2 som du påstår ikke at have set i
> mindst 20 år :-)

Gentagelserne af brokkerier over TV2 fra min side, er langt sjældnere
end dine tuderier over Åges indlæg.

Så prøv igen, hvis du skal tages seriøst.

Hmm, nej, giv hellere op, du har tabt.

/Hauge

Åge Halldorsson

unread,
Feb 4, 2012, 2:32:40 PM2/4/12
to

"Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
news:9p5e45...@mid.individual.net...
Jaja ja, træd nu ikke i det. Jeg synes vi skal være generøse og skillinge
sammen til en pakke tudekiks til Krutte.
Lad os spørge ham hvilke mærke han foretrækker - det ser ud til der er to
slags.
http://filenet.foul.dk/files/pictures/funny/Tudekiks-01.jpg
http://blog.politiken.dk/klik/files/2010/09/tudekiks.jpeg

Hilsen Åge

Allan Krautwald

unread,
Feb 5, 2012, 9:50:45 AM2/5/12
to

"Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse
news:9p5e45...@mid.individual.net...
>
> Så prøv igen, hvis du skal tages seriøst.
>

Jeg har slet intet behov for, at du skal tage mig seriøst. Jeg vil nødig
trækkes ind i din vrang-verden :-)


Hauge

unread,
Feb 5, 2012, 10:08:25 AM2/5/12
to
Den 05-02-2012 15:50, Allan Krautwald skrev:
> Jeg har slet intet behov for, at du skal tage mig seriøst.

Næeh, sikkert ikke, men jeg vil alligevel ikke høre hvad dine behov er,
for jeg er ved at tro at de er ret ulækre.

> Jeg vil nødig
> trækkes ind i din vrang-verden

Du klarer vist fint selv alt det med trækkeri.

Men hvis din verden er ideel, så vil jeg nu hellere være i en
vrangverden, du ved, ude i virkeligheden hvor folket ikke er rygklappere
hele tiden.

/Hauge
0 new messages