Derfor tæskede jeg løs på alt og alle.

Bjarke Buurgaard Talamona

Der er sikkert mange som har tænkt "hvorfor tæsker Bjarke Buurgaard
Talamona løs på alt og alle uden grund".
Jeg har ladet mig fortælle, at det har givet chokbølger ud i branchens
dybeste afkroge.
Mange har fuldt mine indslag med stor interesse. "Hvad finder den
latterlige københavner nu på" er der mange som har tænkt.
Jeg er bare ked af, at folk har holdt deres følelser tilbage. Det gik
næsten som planlagt. Flere medvirkende havde været at fortrække. Hvis jeg
var blevet ved over længere tid, og virkeligt "tæskede løs". Så havde jeg
alle med.
Det viser lidt om hvor effektiv den form for radio er.

Aggressiv Talk Radio er hvor studieværten sviner lytterne til. Studieværten
man elsker at hade.
Jeg behøver næppe at forklare mere om emnet, da jeg har med fagfolk at
gøre.

En stor tak til alle som blev brugt i demonstrationen af Aggressiv Talk
Radio.

Tænk tilbage på forløbet.

Tilbragte du mere tid på denne NG?

Har du hørt om "Klovnen fra København" fra andre?

Hvorfor er denne form for radio aldrig kommet til Danmark?

Kunne det tænkes at vi får en Aggressiv Talk Radiostation med reklamer i
den nærmeste fremtid?

Patrick Damsted lavede programmet Talk Town. Hvordan gik det?

Med venlig hilsen

Bjarke Buurgaard Talamona
K.F.F
tala...@vip.cybercity.dk.

Karsten Jensen

On 17 Jul 1998 14:03:36 GMT, "Bjarke Buurgaard Talamona"
<tala...@vip.cybercity.dk> wrote:

>Der er sikkert mange som har tænkt "hvorfor tæsker Bjarke Buurgaard
>Talamona løs på alt og alle uden grund".

Sorry, nej!

>Mange har fuldt mine indslag med stor interesse.

Undskyld, men hvor sendte du?

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen