Heartbeats.dk

j...@jacobmondrup.com

Hej,

Hatten af for Le Gammeltofts projekt.

Men er der nogen der ved hvordan man har håndteret koda og gramex på denne net radio? For vi er vel enige om, at man ikke bare kan fyre op for musik via en netstream uden det koster kassen?

Mange hilsener

Jacob Mondrup

Ulrik Brinck

<jm@> skrev...
> [...]
>net radio? For vi er vel enige om, at man ikke bare kan fyre op for
>musik via en netstream uden det koster kassen?

Hvis det, du spørger om, er hvor hun får pengene fra, så ved jeg det ikke.

Men ellers håndteres Koda og Gramex ved, at man indgår en aftale med dem -
ligesom ved almindelig radio. De har standardtakster for kommerciel hhv.
ikke-kommerciel netradio op til et vist antal lyttere. Bliver lyttertallene
højere, end hvad tabellen over standardtakster går op til, laver man en
individuel aftale.

Mvh. Ulrik.