Mercedes Originale alufælge med Yokohama vinter lamel dæk i 205/55/15 med
ca. 60% dæk tilbage.
Og
Mercedes stålfælge med Goodyear ultra grip 5 185/65-15 med ca. 50% dæk
tilbage.
Kan i bruge noget af det, så kom med et bud?
De står i Hundested (der hvor Danmark er forlænget med brædder ;-)
MVH
Dennis
"Dennis & Pia" <kin...@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40080552$0$266$edfa...@dread14.news.tele.dk...
MVH
Dennis
"Henri Gath" <hg...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40085279$0$205$edfa...@dread14.news.tele.dk...