Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

S: Brugte BILLIGE Mercedes vinterhjul

0 views
Skip to first unread message

Dennis & Pia

unread,
Jan 16, 2004, 10:41:58 AM1/16/04
to
Jeg har følgende til salg:

Mercedes Originale alufælge med Yokohama vinter lamel dæk i 205/55/15 med
ca. 60% dæk tilbage.

Og

Mercedes stålfælge med Goodyear ultra grip 5 185/65-15 med ca. 50% dæk
tilbage.

Kan i bruge noget af det, så kom med et bud?

De står i Hundested (der hvor Danmark er forlænget med brædder ;-)

MVH
Dennis


Henri Gath

unread,
Jan 16, 2004, 4:07:08 PM1/16/04
to
Hvad skal alufælgene koste?

"Dennis & Pia" <kin...@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:40080552$0$266$edfa...@dread14.news.tele.dk...

Dennis & Pia

unread,
Jan 17, 2004, 4:35:50 AM1/17/04
to
Den med alufælge skal jeg have 1800,- for, og 1000 for dem med stålfælge

MVH
Dennis

"Henri Gath" <hg...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40085279$0$205$edfa...@dread14.news.tele.dk...

0 new messages