Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Det er nat med fru Knudsen

9 views
Skip to first unread message

perjak.m...@gmail.com

unread,
Jul 8, 2014, 11:03:44 AM7/8/14
to
Hej gruppe,

Er der en der har filmen på VHS eller betamax? Original købe-VHS eller egen indspilning.

Eller endnu bedre: Har overspillet den til DVD, eller har optaget den på DVD fra tv?

Den var planlagt til officiel udgivelse maj 2014, men blev trukket tilbage - uvist af hvilken grund...

På forhånd tak

Per Jakobsen

Jørgen Nielsen

unread,
Jul 8, 2014, 11:48:45 AM7/8/14
to
perjak.m...@gmail.com skrev:
> Hej gruppe,
>
> Er der en der har filmen pᅵ VHS eller betamax? Original kᅵbe-VHS eller egen
> indspilning.
>
> Eller endnu bedre: Har overspillet den til DVD, eller har optaget den pᅵ DVD
> fra tv?

http://www.binsearch.info/index.php?q=Det+er+nat+med+fru+Knudsen&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=

Hvis du har adgang til en god binᅵr newsserver burde der vᅵre en
chance.

--
Mvh. Jᅵrgen
[e-mail address is valid]

perjak.m...@gmail.com

unread,
Jul 8, 2014, 2:11:06 PM7/8/14
to
Jeg har ikke check på det der "binær newsserver"? Hvordan gør jeg?

perjak.m...@gmail.com

unread,
Jul 8, 2014, 2:13:53 PM7/8/14
to
Den tirsdag den 8. juli 2014 17.48.45 UTC+2 skrev Jørgen Nielsen:
> perjak skrev:
>
> > Hej gruppe,
>
> >
>
> > Er der en der har filmen pï¿oe VHS eller betamax? Original kï¿oebe-VHS eller egen
>
> > indspilning.
>
> >
>
> > Eller endnu bedre: Har overspillet den til DVD, eller har optaget den pï¿oe DVD
>
> > fra tv?
>
>
>
> http://www.binsearch.info/index.php?q=Det+er+nat+med+fru+Knudsen&m=&max=250&adv_g=&adv_age=999&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=
>
>
>
> Hvis du har adgang til en god binï¿oer newsserver burde der vï¿oere en
>
> chance.
>
>
>
> --
>
> Mvh. Jï¿oergen
>
> [e-mail address is valid]
0 new messages