Så lad du blot være med det.
Kritisere kan man altid.
Manden bag siden, har da brugt en masse tid, respekt for det.
Måske er det hans første side, i så fald er den da god.
Hvergang en kommer med en ide. ligegyldig hvad.
Så er de næste 10 tråde brugt på at brokke sig.Nedgøre. Men det er måske en
hobby i sig selv, for de der blot keeeder sig?
Synes i skulle skamme jeg, og give manden lidt ros istedet.
Mvh MH
"Karl Erik Christensen" <
karl...@none.invalid.com> skrev i meddelelsen
news:4efb1b25$0$291$1472...@news.sunsite.dk...