KE Kofod / Vejle
unread,Jun 13, 2015, 6:04:56 PM6/13/15You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
SÆLGER min trofaste SONY Z1 mobiltelefon. 100% teknisk fejlfri. Den har
fra dag 1 haft film på skærmen. Den er købt den. 3. december 2013 så der
er stadig lang garanti på den. kvitteringen følger med. Det er den med
det gode kamera, tager fantastiske billeder. Telefonen er ikke SIM-låst,
Den er købt kontant så der er ingen gæld i den. Spørgsmål så skriv til mig.
Med venlig hilsen KE Kofod. PS. Den ligger i Skibet ved Vejle hvis du
vil se og prøve den. Giv mig et fornuftigt bud.