Nu skriver du ikke, om du også taler med andre i din telefon.
De fleste selskaber har talepakker, hvor man ringer gratis inden for
samme selskab, f.eks. Oister, hvor du har 1 time + 1 gb data til 49 kr.,
og her kan du tale med kæresten gratis, hvis i begge har denne pakke.
Hvis I begge har en internetforbindelse hvor I taler fra, kan man bruge
Viber, der er en gratis måde at tale på.
Der er muligvis mange andre muligheder - dette bare et par eksempler.
mvh
Erling