ALLE LP PLADER KAN SKAFFES AF VINYLKONGEN

Lars Hornung

Hej Derude!

VINYLKONGEN ER TILBAGE PÅ BANEN!

Alle LP plader og singler kan skaffes, næsten da.

Kontakterne ude i verden er blevet betydelig større og derfor er
grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.

Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes
og kan skaffes.

"Måske Claus havde nogle ønsker"?

Med venlig hilsen

Lars Hornung

EnjoyNews

Hejsa..

Jamen jeg har da et bud jeg MEGET gerne ville have fingrene i, men ikke selv
kan finde.. :
http://www.mltr-universe.dk/Discography/Misc/Secrets/Secrets.html (den
hedder "Secrets Vol. 1")

Sååå... kan du skaffe denne vil jeg blive glad ! ;o)

Mvh
Michael

"Lars Hornung" <lars.h...@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

Anders Lassen

Hvor hurtigt kan du skaffe Prodigy's nye single med numrene Girls og Memphis
Belle? HMV i Japan får LP'en d. 7 Juni og ligeså en forretning i Holland.
Jeg har forudbestilt i Holland, men hvis du kan skaffe den hurtigere, er der
bonus til dig :)

Mvh
Anders

"Lars Hornung" <lars.h...@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]

Kristian Bøge

He,
Så vil jeg gerne have Johnny Cash: "American Recordings 1"

Mvh
Kristian Bøge

Sune Salminen

Lars Hornung wrote:
> [...]
> grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
>
> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de

Sejt.

Bobby Womack - 'Communication'. Den gad jeg godt eje på vinyl.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Sune Salminen

Sune Salminen wrote:

> Sejt.
>
> Bobby Womack - 'Communication'. Den gad jeg godt eje på vinyl.

...Og Herbie Hancock & The Headhunters live i Tokyo 1973. Kun udkommet i
Japan.

Det er en dobbelt LP der hedder 'Flood'.

Kim Petersen

> Alle LP plader og singler kan skaffes, næsten da.

Kate Bush: This Woman's Work boxset måtte gerne stå herhjemme hos mig.

Claus Tersgov

> [...]
> grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de

Er det med vilje, at du nu igen vil bryde gruppens fundats og dermed
skabe en masse ballade i gruppen?

Det er sørgeligt, at du vil blæse på alle andre, og på den måde
ødelægge en handelsgruppe, som nu har fungeret upåklageligt i meget
lang tid, uden forstyrelser og ballade :-(

Jeg poster fundatsen med et spinkel håb om, at du kan se, at du er
off-topic og dermed i strid med gruppens fundats, men jeg antager, at
du er bedøvende ligeglad og således kun ude på at provokere til mere
ballade.

1. Gruppenavn:
dk.marked.privat.musik

2. Beskrivelse:
Handel med musikudstyr, LP, CD baand koncertbilletter

3. Fundats:
Alle former for privat handel med musikudstyr og instrumenter,
herunder grej til live og studiebrug. Desuden plader, bånd, CD'er
samt koncertbilletter samt musikspecifik software.

Det henstilles at man starter subjekt linien med følgende
markering af køb/salg/bytte:

K: hvis de ønsker at købe.
S: hvis de ønsker at sælge.
B: hvis de ønsker at bytte.

Hvis der er tale om andre former for handel bør dette også
angives i subject.

Opslag, henvisninger eller anden annoncering af salg, der foregår
uden for gruppen, herunder online auktioner, f.eks. QXL og lignende er
ikke tilladt. Gruppen er kun beregnet til annoncering, hvor salg
gennemføres i gruppen. Det er tilladt at linke til egne/producentens
hjemmesider for yderligere specifikationer.

Ikke tilladt: Kommercielle annoncer.

Disse henvises til dk.marked.kommerciel* (Dog
tillades pris-kommentarer, hvis en vare annonceres til
en højere pris end samme vare i samme stand fra en
kommerciel forhandler).

Hvis du har anskaffet eller vil anskaffe varen med det
formål at sælge den videre, regnes det for kommerciel
handel.

Frabedes: Annoncering af stjålne produkter - herunder
piratkopier af software, data og musik. Sådanne
annoncer vil som minimum kunne resultere i en klage
til annoncørens udbyder.

Gruppen er ikke beregnet til diskussion, brug fortrinsvis
email hvis du har kommentarer, spørgsmål eller ønsker at
diskutere prisen.

Genopslag af samme besked bør begrænses. Som vejledning bør
der gå mindst en uge mellem hvert genopslag, og der bør højst
være to genopslag.

For at undgå støj og sikre at folk vælger den mest korrekte
gruppe, må beskeder kun sendes til en enkelt gruppe.

4. Begrundelse:
Der er taget hul på et dk.marked.* hierarki, i et forsøg på at
adskille private og kommercielle opslag.

5. Moderering:
Nej.
*********

X-FUT dk.admin.netikette

Claus

Jens Nielsen

så kom politimanden in spe på banen igen.

ud af de indlæg der har været efter lars indsendte sit indlæg er dit det
eneste der prøver "at skabe en masse ballade" - de andre personer der har
haft et indlæg er positive for lars mail.

hvis man var interesseret i at læse gruppens fundats ved de fleste hvor
denne kan findes så hvorfor skal denne nu annonceres?

find nogle andre at genere og lad os andre være i fred.

jens

"Claus Tersgov" <nospa...@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

Staldfræser

Her finder du bobby womack - communication:
http://www9.gemm.com/ddc/search.pl?sid=369399837&key=87351&a_refno=GML567201745

:) b er tilbage! Den eneste ægte vinylkonge!

"Sune Salminen" <salm...@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

Sune Salminen

Staldfræser wrote:
> Her finder du bobby womack - communication:

http://www9.gemm.com/ddc/search.pl?sid=369399837&key=87351&a_refno=GML567201745

> :) b er tilbage! Den eneste ægte vinylkonge!

Godt forsøgt, men det er jo en single.

Jeg mente hele albummet!

Staldfræser

ok men når du skriver som du gør fremgår det jo ikke....så det kunne jeg jo
ikke vide....den skal stadig give et point!

jeg leder da bare videre!

:)

"Sune Salminen" <salm...@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

Staldfræser

Hvis ikke du er for fin til genoptryk kan du vælge at købe den her for 9$
eller deromkring.

http://www.dustygroove.com/cgi-sys/cgiwrap/dga/search.cgi?usersrch=bobby+womack+&issearch=yes

:)

Lars Hornung

"Kristian Bøge" <kboege1f...@hotmail.com> wrote in message

> He,
> Så vil jeg gerne have Johnny Cash: "American Recordings 1"
>
> Mvh
> Kristian Bøge

Hej Kristian

På dette link er der 3 LP´er til salg:

http://www.gemm.com/

Lars Hornung

"Sune Salminen" <salm...@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Sejt.
>
> Bobby Womack - 'Communication'. Den gad jeg godt eje på vinyl.
>
> -Sune

Hej Sune!

Lars Hornung

"Sune Salminen" <salm...@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Sejt.
>
> Bobby Womack - 'Communication'. Den gad jeg godt eje på vinyl.
>
> -Sune

Hej Sune!

Ivan V. Klattrup

"Lars Hornung" <lars.h...@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes
> og kan skaffes.

Erfred Fabricius - To Køer I Et Træ
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Lars Hornung

"Anders Lassen" <ad...@dotahead.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har forudbestilt i Holland, men hvis du kan skaffe den hurtigere, er der

Hej Anders!

Den kan jeg ikke skaffe hurtigere end du selv kan, desværre.

Mvh

Lars

Sune Salminen

Staldfræser wrote:
> ok men når du skriver som du gør fremgår det jo ikke....så det kunne
> jeg jo ikke vide....den skal stadig give et point!

Okay, et point!

> jeg leder da bare videre!
>
> :)

Jeg kan se du har fundet den. Tak!

Peter Theglev

Lars Hornung wrote:

> [...]
> grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
>
> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes

Jamen så er der en udfordring til dig her:
Love Shops EP: "Playtime".

I dare you!

/Peter

Lars Hornung

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgr...@webspeed.dk> wrote in message

.

> Erfred Fabricius - To Køer I Et Træ

Hej Ivan!

Den tror jeg bliver svært at skaffe, måske umulig?

Mvh

Lars

Ivan V. Klattrup

> Den tror jeg bliver svært at skaffe, måske umulig?

Jeg ved det, har kun "oplevet" den et sted, på lokal-radio'en "Radio
Langeland" man den må være et eller andet andet sted også

Qbic - [6400]

***

[...]

Det er dig der kommer med balladen, VINYLKONGEN
har intet solgt, men der i mod lagt lidt tid ind til at finde hvad
der måtte ønskes at VINYL, og til glæde for os der SAMLER
på VENYL.

/ Qbic

Hauge

Hejsa

Jens Nielsen wrote:
> så kom politimanden in spe på banen igen.

Ja flot klaret, det er en fin måde at opføre sig på her, klar til en masse
ballade.

> ud af de indlæg der har været efter lars indsendte sit indlæg er dit
> det eneste der prøver "at skabe en masse ballade" - de andre personer
> der har haft et indlæg er positive for lars mail.

Dem der har brug for dette gammeldags medium, er sq da ligeglade med hvor
det er sendt, bare de får deres lort. Os andre skider de jo på.

> hvis man var interesseret i at læse gruppens fundats ved de fleste
> hvor denne kan findes så hvorfor skal denne nu annonceres?

Fordi ingen åbenbart fatter den.

> find nogle andre at genere og lad os andre være i fred.

Eller også bør i fæytte til den rette gruppe.

FUT: dk.admin.netikette Hvilket du uden tvil igen vil skide på.

/Hauge

Hauge

Hejsa

Lars Hornung wrote:
> Den tror jeg bliver svært at skaffe, måske umulig?

Ja WOW hvor en konge.. Gudfader.

FUT: mudder

/Hauge

Hauge

Hejsa

Qbic - [6400] wrote:
> Det er dig der kommer med balladen, VINYLKONGEN
> har intet solgt, men der i mod lagt lidt tid ind til at finde hvad
> der måtte ønskes at VINYL, og til glæde for os der SAMLER
> på VENYL.

Hvis han intet skal sælge, hvad laver han så i en markedsgruppe?
Det samme som dig, når du SÆLGER i en ikke-markedsgruppe?

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Lars Hornung

"Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Hvis han intet skal sælge, hvad laver han så i en markedsgruppe?
> Det samme som dig, når du SÆLGER i en ikke-markedsgruppe?

> /Hauge

Hej HAUGE!

Hvilken plade skal jeg skaffe dig?

Var det noget med:

Bifrost: Til en sigøjner..., den kan du få billigt

eller

Charlatan: En på hatten..., den er dog lidt dyrere

eller måske denne her

Malurt: Kold krig..., den kan du få for en hund.

RIGTIG GOD WEEKEND TIL DIG H A U G E

Med venlig hilsen

Lars Hornung

K.M.

On Thu, 3 Jun 2004 20:11:38 +0000 (UTC), "Lars Hornung"
<lars.h...@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
>
>Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes

BIG FAT SNAKE PROMOTIONCD´er købes.CD singler m.BFS har også
interesse. "JBL Power" promotion cd m.Big Fat Snake og "BFS Forever"
(kun udsendt i Østen) købes

Erik Richard Sørensen

Hej Lars

Lars Hornung wrote:
> VINYLKONGEN ER TILBAGE PÅ BANEN!

Jamen, så velkommen tilbage da..:-))

> Alle LP plader og singler kan skaffes, næsten da.

Jamen, så får du lidt at arbejde med....

> [...]
> grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
>
> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes

Jeg mangler følgende:

1, Cliff Richard, "Good News" (1967), Columbia Records
2, Louis Armstrong, "Gospels & Spirituals", RCA eller Erato
3, Bjørn Eidsvåg, "Inn for landing" Kirkelig Kulturverksted, Norge
4, Bjørn Eidsvåg, "Bakerste Benken", Kirkelig Kulturverksted, Norge
5, The Carter Family, "The Carter Family", CBS
6, The Scarlets, "The Scarlets" ??, 1963
7, Rush Conway, "Lesson One" ??, ca. 1964
8, The Sunbeams, "The Sunbeams" ??, Norge (1963)
10, Raquel Rasteni, "Havanagila, Greetings from Israel" ?? ca. 1962-63

Samt alt med 'Mental As Anything' bortset fra "Fundamentally".

- Så nu har du lidt til 'hjernevindingerne'..:-))

mvh. Erik Richard

PS. Ved direkte svar, brug venligst min netscape adresse, da min gl.
mailadresse er lukket pga. spam.

<KMLDenma...@netscape.net>

Lars Hornung

"K.M." <n...@mail.com> wrote in message

> BIG FAT SNAKE PROMOTIONCD´er købes.CD singler m.BFS har også
> interesse. "JBL Power" promotion cd m.Big Fat Snake og "BFS Forever"
> (kun udsendt i Østen) købes

Hej!

Det drejer sin kun om vinyler, ikke CD´er.

Med venlig hilsen

Lars Hornung

Camilla

"Lars Hornung" <lars.h...@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Derude!

> VINYLKONGEN ER TILBAGE PÅ BANEN!
>
> Alle LP plader og singler kan skaffes, næsten da.

Hej Lars.

Jeg ville dåne hvis du fik fat i "Johnny Loves Me" med Suzie. (fra
1963-1964)

Hilsen Camilla

> [...]
> grundlaget for at skaffe de rigtige plader også blevet bedre.
>
> Skriv her i gruppen hvad i måtte have af ønsker, så ser vi om de findes

Exciter

Judas Priest - Stained Class (gatefold m. originalt rødt indlæg)

Ivan V. Klattrup

"Camilla" <d...@dk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville dåne hvis du fik fat i "Johnny Loves Me" med Suzie. (fra
> 1963-1964)

Hvis det er singlen, så prøv at kigge på
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12327067

Kim Johan Andersson

Exciter wrote:

> Judas Priest - Stained Class (gatefold m. originalt rødt indlæg)

UhUH! Den ville være porno at have... men det er nok ikke noget jeg
ville have råd til...

Mvh
Kimjand

Lars-Bo Bendixen

Hej Lars.

Et godt tilbud pĺ skiven med Young Flowers og Blomsterpistolen vil vćre
abosult velkommen

mvh

Lars-Bo

Carsten

Ok, det skal da ikke stå uprøvet :-)
Hvad med denne her:

SBB/Joszef Skrzek: "Welcome"
- udkommet på plademærket "Intercord" (hvis jeg husker ret - det er
længe siden)
udgivet ultimo 70'erne en gang...

Hilsen Carsten

Poul Erik

Ken du den, og kan du eventuelt fortælle mig om den er bedre end
"Joszef Skrzek - Ojciec Chrzestny Dominika" udgivet på "Polska
Nagrania Musa"?

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--