K: Gammel campingvogn

Ole Axelsen a

Jeg søger en stor gammel udrangeret campingvogn. Stand, udseende og evt. råd
og svamp er totalt underordnet. Det vil dog være en fordel, hvis den kan
køre fra stedet selv, men ellers finder jeg også en løsning på det. Helst på
Fyn eller evt. i trekantområdet.
Den skal være med ruder i plastic/plexiglas, og disse må ikke være
ridsede/ødelagte. Tanken er, at skære ruderne op og bruge glassene i mit
skib. (Som etlags)

Det skal være muligt at skære følgende ruder.
2 stk 49x56 cm
2 stk 46x56 cm
2 stk 50x50 cm
2 stk 45x37 cm
8 stk 20x50 cm

Jeg forestiller mig nogen gerne vil af med et gammelt lig på en nem måde, så
jeg forventer ikke at skulle give særlig meget for den.
(Hint: Ganske få hundrede kroner)

-- Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.