Ruder til Adria købes.

1 view

Ole Axelsen

Til gammel Adria fra ca 1977 søges forreste rude. Den måler ca 144x64 cm.
Den er hængslet foroven så den kan åbnes.
Evt kan jeg også bruge en siderude til højre side. Det er den der sidder
fast i en gummiliste, og den kan ikke åbnes. Mål ca 89x49 cm

Helst på Fyn, men ellers kan sådan en vel også sendes.

Ole Axelsen, Stenstrup Sydfyn.

Ole Axelsen

>"Ole Axelsen" skrev i meddelelsen

>Til gammel Adria fra ca 1977 søges forreste rude. Den måler ca 144x64 cm.
>Den er hængslet foroven så den kan åbnes.

Jeg har fundet to ruder, så annoncen anulleres hermed.

Ole Axelsen, Stenstrup Sydfyn.