S: Motorcykel/scooter holder til autocamper

Bent Olesen

Næsten ny motorcykel/scooter holder med kofanger og lygter til Fiat
Ducato.Kan evt. også bruges til andre.Monteringsvejledning medfølger.Meget
hurtig at afmont.
Pris 2200,-
Billeder kan mailes
Afhentes i 7200

Hent en gratis SPAMfighter her.

BigMac

"Bent Olesen" <b...@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Næsten ny motorcykel/scooter holder med kofanger og lygter til Fiat
> Ducato.Kan evt. også bruges til andre.Monteringsvejledning medfølger.Meget
> [...]
har du et billeder eller evt et link til en Internet adresse hvor jeg kan se
modellen??
hvad er max knallert vægt??

Bent Olesen

Hej BigMac
Jeg tror der er noget galt med din mail adr.. Ring 40938614
mvh. Bent

bigOne

> Hej BigMa> Jeg tror der er noget galt med din mail adr.. prø
prøv på sol...@FJERNparadis.dk

elkjaer....@gmail.com

Har du stadig Scooter holder til Autocamper ?
Skriv venligst til d...@ceas.dk
Mvh.
Danny Elkjær