Den 12-01-2013 23:26, Peter Heide skrev:
> Halløj ; sikke en aktiv gruppe ;-)
>
> Jeg står i den situation at jeg arbejder om aften og der skal renoveres
> i den andelsforening jeg bor i. Meget omfattende . Det er helt
> uholdbart med at jeg først møder på job kl. 16 , for det meste. Dér for
> skal jeg finde et sted at bo fra ca. 1 marts til ultimo oktober 2013 , i
> københavns-området. Har hørt om billige hoteller hvor man kan bo for ca.
> 5 -6000 kroner om mdr. Nogen ide om hvad de hedder og hvor de ligger ?
>
> Eller nogen der har en ide hvor man kan leje en lejlighed i perioden (
> max. 8000 kr pr mdr incl varme ) ?
>
>
Mangler du stadig et sted?
--
Lars Kongshøj