Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Lejlighed på Frederiksberg

17 views
Skip to first unread message

Klaus Linnert

unread,
Feb 13, 2013, 6:55:43 AM2/13/13
to
Hallᅵj herinde

Min bonus datter hat fundet denne lejlighed hun godt vil leje, men de
er sᅵ ublu at de forlanger 599 kr. for at fᅵ oplyst hvem udlejer er,
det syntes jeg er svinsk.

Sᅵ er der nogen der har et brugernavn og password til www.boligbasen.dk

Det er denne:
http://boligbasen.dk/lejebolig/2v-lejlighed-paa-40kvm,Frederiksberg,4100kr.L-1040413.html

Mvh
Bonusfar


JS

unread,
Feb 13, 2013, 3:25:32 PM2/13/13
to
hej

har selv vᅵret i den situation, ang. knᅵgten.
i vil gerne leje for 4100 kr/mᅵned, som sᅵ bliver ca 25000 kr/halv ᅵr,
men ikke betale 599 for det halve ᅵr.
undskyld men forstᅵr det ikke helt.
hvad nu hvis hun ikke fᅵr den lejlighed, ja sᅵ stᅵr du/i i samme
situation igen.
bid i ᅵblet, betal og led (ved ikke om smagen var sur) ;-)

men held og lykke med boligsᅵgningen.

jens s



Klaus Linnert kom med denne ide:

Jan Vestergaard

unread,
Feb 13, 2013, 3:38:22 PM2/13/13
to
Klaus Linnert formulerede spᅵrgsmᅵlet:
> Sᅵ er der nogen der har et brugernavn og password til

Nu er denne gruppe en slags loppemarked til handel her i gruppen og
ikke til snak om handel andre steder, sᅵ jeg gᅵr ud fra at du gerne vil
kᅵbe oplysningen for f.x. 599 kr ?

Hvordan vil du betale ?

Jan


Klaus Linnert

unread,
Feb 17, 2013, 9:05:24 AM2/17/13
to
Jan Vestergaard forklarede:
> Klaus Linnert formulerede spørgsmålet:
>> Så er der nogen der har et brugernavn og password til
>
> Nu er denne gruppe en slags loppemarked til handel her i gruppen og ikke til
> snak om handel andre steder, så jeg går ud fra at du gerne vil købe
> oplysningen for f.x. 599 kr ?
>
> Hvordan vil du betale ?
>
> Jan

Svar til jer begge: Læs lige Trustpilot. Så ved i hvorfor jeg spurgte.


JS

unread,
Feb 17, 2013, 5:12:50 PM2/17/13
to
Efter mange tanker skrev Klaus Linnert:
hej igen

fair nok, at du forholder dig til den side.

min opfattelse, er nu bare at som meget andet, hører man mest om dem
der er utilfredse, og ikke om de 100 eller 1000'er der har et godt
resultat ud af det.

off topic : det er næsten som når man hører om mænd der har fået
vasektomi. du hører om alle dem der er endt om med store, sorte ømme
kugler. men man hører ikke noget til alle de andre hvor det er gået
efter planen.

og om det er rigtig eller forkert er op til dig at tolke.

men held og lykke med datterens søgning.
forresten var min søn heldig i den blå avis.

jens s.


0 new messages