Efter mange tanker skrev Klaus Linnert:
hej igen
fair nok, at du forholder dig til den side.
min opfattelse, er nu bare at som meget andet, hører man mest om dem
der er utilfredse, og ikke om de 100 eller 1000'er der har et godt
resultat ud af det.
off topic : det er næsten som når man hører om mænd der har fået
vasektomi. du hører om alle dem der er endt om med store, sorte ømme
kugler. men man hører ikke noget til alle de andre hvor det er gået
efter planen.
og om det er rigtig eller forkert er op til dig at tolke.
men held og lykke med datterens søgning.
forresten var min søn heldig i den blå avis.
jens s.