Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Søger lejlighed i Storkøbenhavn

8 views
Skip to first unread message

mamat...@gmail.com

unread,
Oct 14, 2013, 7:46:51 AM10/14/13
to
Kære udlejer

Vi er et ungt par, som netop nu søger lejlighed i København.

Mit navn er Martin, og jeg arbejder til dagligt ved eBay Danmark. Min bedre halvdel hedder Vibe, som netop nu er ved at færdiggøre sit speciale.

Vi betragter os selv som rigtig gode lejere . Vi har et fornuftigt forhold til andres ting, og er meget nemme at snakke med.

Vi håber meget, at du vil tage os i betragtning til din lejlighed.

Vi ser meget frem til at høre fra dig

Venligst,
Vibe og Martin
0 new messages