Vi er interesseret i at bytte to andelslejligheder til en større
lejlighed. Vi er interesseret i en lejlighed i København på mindst 3v
(mindst 75 m2).
Vi har to 2V'er (250 meter fra hinanden), der måske kunne interessere
Dem:
Lejlighed A:
2V, 50m2, Kbh. SV, 4. sal, altan (sydvest), grønt og hyggeligt
gårdmiljø med legeplads, termoruder, fjernvarme, tørrerum og eget
kælderrum,
fornuftig andelsforening. 3 minutters gang til Sydhavns st., 10-15
minutters
cykling til Rådhuspladsen.
Andel ca. 550.000, leje ca. 2.000 inkl. varme og kabel-tv.
Lejlighed B:
2V, 57m2, Kbh. SV, 3. sal, altan (sydvest), hyggeligt gårdmiljø,
termoruder, fjernvarme, tørreloft, eget loftrum og kælderrum,
fornuftig
andelsforening. 2 minutters gang til Sydhavns st., 10-15 minutters
cykling til Rådhuspladsen.
Andel ca. 650.000, leje ca. 3.200 inkl. varme.
Skulle én af lejlighederne have Deres interesse, er De meget
velkommen til at henvende Dem til:
amm...@hotmail.dk
NB: Hvis De ikke har noget at bytte med, så lad venligst være med at
svare