Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Bytte to andelslejligheder til en større lejlighed

11 views
Skip to first unread message

ammbia

unread,
Jan 2, 2013, 10:09:24 AM1/2/13
to
Vi er interesseret i at bytte to andelslejligheder til en større
lejlighed. Vi er interesseret i en lejlighed i København på mindst 3v
(mindst 75 m2).

Vi har to 2V'er (250 meter fra hinanden), der måske kunne interessere
Dem:


Lejlighed A:
2V, 50m2, Kbh. SV, 4. sal, altan (sydvest), grønt og hyggeligt
gårdmiljø med legeplads, termoruder, fjernvarme, tørrerum og eget
kælderrum,
fornuftig andelsforening. 3 minutters gang til Sydhavns st., 10-15
minutters
cykling til Rådhuspladsen.


Andel ca. 550.000, leje ca. 2.000 inkl. varme og kabel-tv.


Lejlighed B:
2V, 57m2, Kbh. SV, 3. sal, altan (sydvest), hyggeligt gårdmiljø,
termoruder, fjernvarme, tørreloft, eget loftrum og kælderrum,
fornuftig
andelsforening. 2 minutters gang til Sydhavns st., 10-15 minutters
cykling til Rådhuspladsen.


Andel ca. 650.000, leje ca. 3.200 inkl. varme.


Skulle én af lejlighederne have Deres interesse, er De meget
velkommen til at henvende Dem til: amm...@hotmail.dk


NB: Hvis De ikke har noget at bytte med, så lad venligst være med at
svare
0 new messages