Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Lejebolig i Ollerup, svendborg eller omegn.

14 views
Skip to first unread message

Thorkil

unread,
May 31, 2006, 4:56:09 PM5/31/06
to
Jeg, min kone og vores 5 måneder gamle datter, søger noget at bo i
fra d. 1. juni eller hurtigst derefter. Vi læser på Den Frie
Lærerskole i Ollerup og skal gøre det de næste 2 år.
Det medste hr interesse, så skriv meget gerne hvis du har eller kender
nogle der har noget til leje, som vil passe til en lille familie.

jakob...@gmail.com

unread,
Oct 12, 2013, 8:52:17 PM10/12/13
to
Hej Thorkil

Jeg leder selv efter bolig til vores lille familie. Vi er to voksne og to børn. Lejligheden vi bor i nu er perfekt til et barns familie, men to bliver lige crowded nok. Den ligger i Svendborg på Egensevej.
Jeg giver lyd hvis vi inden længe finder en bolig, og vores bliver ledig.
Mvh Jakob
0 new messages