Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Nyt blandningsbatteri

4 views
Skip to first unread message

Me&My

unread,
Sep 21, 2011, 4:54:39 AM9/21/11
to
Hej

Har købt et ældre hus, hvor blandningsbatteri bare er EN dreje hane (Hvis
man kan kalde den det?) og brus kommer ud af væg øverst. Vil gerne have et
alm. blandningsbatteri monteret. Mit spørgsmål er så, er det bare at pille
drejehanen af, og sætte et nyt og støre på, og hvad med vandrøret inde i
væggen op til brus? vil jo gerne have en bruser med slange, og ikke som nu,
en fastmonteret? Håber i forstår hvad jeg mener, og kan give et godt råd.

Vh.
Me&My

Me&My

unread,
Sep 21, 2011, 5:03:20 AM9/21/11
to


"Me&My" skrev i meddelelsen news:4e79a657$0$310$1472...@news.sunsite.dk...
Ups...Forkert gruppe, sorry...

Me&My

Ole Frandsen

unread,
Sep 28, 2011, 12:32:01 AM9/28/11
to
Mit råd er, at med din tilsyneladende viden burde du slet ikke have
købt det hus, men held og lykke med det - det behøver du vist
0 new messages