Me&My
unread,Sep 21, 2011, 4:54:39 AM9/21/11You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Hej
Har købt et ældre hus, hvor blandningsbatteri bare er EN dreje hane (Hvis
man kan kalde den det?) og brus kommer ud af væg øverst. Vil gerne have et
alm. blandningsbatteri monteret. Mit spørgsmål er så, er det bare at pille
drejehanen af, og sætte et nyt og støre på, og hvad med vandrøret inde i
væggen op til brus? vil jo gerne have en bruser med slange, og ikke som nu,
en fastmonteret? Håber i forstår hvad jeg mener, og kan give et godt råd.
Vh.
Me&My