Da vi ikke bor i vores hus på Bornholm hele året, udlejes det på
ugebasis. Det er et skønt gammelt fiskerhus fra 1847 men moderniseret i
1999.
Se alt om det her: www.bornholmer-liv.dk
Med venlig hilsen
Klaus
--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!