Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hvad er det man er ved at bygge ved siden af Postterminalen?

4 views
Skip to first unread message

Tommy

unread,
Jan 7, 2008, 9:03:24 PM1/7/08
to
Var i storbyen før jul og så det særprægede byggeri ved
Postterminalen. Hvad er det for noget?

VH

Tommy

Eg Egemarke

unread,
Jan 23, 2008, 12:57:24 PM1/23/08
to
Tommy skrev:
Det er Swedbank´s nye danske domicil.

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....

0 new messages