VH
Tommy
MvH Eg
Hygge hejsa.
Flemming Svendsen,
'4220 Bæltestedet'.
Synd, det var ellers mulighed for en masse snak om alt muligt spændende i
den gruppe ......
MvH Eg
> Næææ stadig ingenting.
>
> Synd, det var ellers mulighed for en masse snak om alt muligt
> spændende i den gruppe ...
I stedet for at sende et intetsigende indlæg, kunne du jo starte
nogle debatter om "alt muligt spændende" -- det havde været mere
konstruktivt.
Mvh,
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/