Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Her sker da ikke en hujende fis.

4 views
Skip to first unread message

tommyhan...@gmail.com

unread,
Oct 20, 2006, 7:41:35 AM10/20/06
to
Skal gruppen da ikke snart nedlægges?

VH

Tommy

Eg Egemarke

unread,
Dec 20, 2006, 2:02:00 PM12/20/06
to
Nوو ?!?

MvH Eg


Flemming Svendsen

unread,
Mar 3, 2007, 4:02:13 AM3/3/07
to

"Eg Egemarke" <egem...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:458988ab$0$49201$1472...@news.sunsite.dk...
> Nææ ?!?
>
> MvH Eg
---------------
Næhhh . . . det har du forbistret ret i, der er da ellers nok af
samfundsanliggender der kunne trænge til at blive luftet lidt.
Men borgerne er måske helt lammet af begivenhederne?????

Hygge hejsa.

Flemming Svendsen,
'4220 Bæltestedet'.


Eg Egemarke

unread,
May 15, 2007, 3:38:26 PM5/15/07
to
Næææ stadig ingenting.

Synd, det var ellers mulighed for en masse snak om alt muligt spændende i
den gruppe ......


MvH Eg


Klaus Alexander Seistrup

unread,
May 16, 2007, 12:05:57 AM5/16/07
to
Eg Egemarke skrev:

> Næææ stadig ingenting.
>
> Synd, det var ellers mulighed for en masse snak om alt muligt
> spændende i den gruppe ...

I stedet for at sende et intetsigende indlæg, kunne du jo starte
nogle debatter om "alt muligt spændende" -- det havde været mere
konstruktivt.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

0 new messages