--
/Anders Öquist
"Your are one dumb son of a bitch. Bring a knife to gunfight"
-Harry Heck (Famous last words.)
Og vi takker og bukker her i København :-)
--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
Direkte e-mail: kl2...@yahoo.dk (fjern x´et)
>"Anders Öquist" <n...@yur.problem> skrev i en meddelelse
>news:1ykj9x8goa9p$.1oannuu3t7c0h.dlg@40tude.net...
>> Nu har vi stängt barsebäck.
>>
>> --
>> /Anders Öquist
>>
>> "Your are one dumb son of a bitch. Bring a knife to gunfight"
>> -Harry Heck (Famous last words.)
>
>Og vi takker og bukker her i København :-)
Det lär väl skapa arbetstillfällen i de danska kolkraftverken.
--
This row is intentionally left blank.
Ja, men vindmøllerne får også mere at bestille !
Kristian
> "Anders Öquist" <n...@yur.problem> skrev i en meddelelse
> news:1ykj9x8goa9p$.1oannuu3t7c0h.dlg@40tude.net...
>> Nu har vi stängt barsebäck.
>>
>> --
>> /Anders Öquist
>>
>> "Your are one dumb son of a bitch. Bring a knife to gunfight"
>> -Harry Heck (Famous last words.)
>
> Og vi takker og bukker her i København :-)
Vassego'
Ja, det er sgu en stor fejl....
Michael
Det kan vi hurtigt blive enige om.
Så kan vi bare håbe på at der snart bliver bygget nogle i Danmark.
Boni
http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=256772
--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.
www.kabling.dk | www.net-faq.dk
Man kanske skall hämta en ryskt ubåt.
Hvad er det plante?
--
Med venlig hilsen
Per A. Hansen
> "Anders Öquist" <n...@yur.problem> skrev i en meddelelse
> news:1ykj9x8goa9p$.1oannuu3t7c0h.dlg@40tude.net...
>> Nu har vi stängt barsebäck.
>
> Hvad er det plante?
Barsebäck är ingen planta!
--
/Anders Öquist
"Han överlever men får en svår hjärnskada, vilket gör att han måste
börja om sitt liv."
"Regarding Henry"
Hva er det da? Er det et sted som heter Barseback, er det
en bru med det navnet som har blitt stengt?
Anne Lise Hovdal
Barsebäck er navnet på et atomkraftverk i Skåne i Sverige, ca 20 km i
luftlinje fra København. Atomkraftverket har i mange år vært en
belastning for forholdet mellom Sverige og Danmark, fordi et uhell ville
få store konsekvenser for Danmark.
Svein
Takk for det svaret, og ut fra det du skriver var det jo bra
at Barseback ble stengt(umulig å få til tødlene over a-en her).
Ellers er det moro å se flere norske her.
Anne Lise Hovdal
Nå - hvorfor skal den så med i dk.natur ? :-)
Nå, jeg har forresten været på besøg inde i bygningen - i forhold til danske
kulfyrede værker var den
miljø- og arbejdsmæssig en tiltalende arbejdsplads.
(De svenske politikere er godt tossede at lukke et så velkørende værk - de
turde ikke
engang af holde en folkeafstemning om sagen.
At elsystemet på Sjælland og i Sverige vil blive strresset vil vi snat få at
se.)
Ifølge Miljøstyrelsens rapport skulle man gå inden døre og lukke vinduer og
døre til
skyen var drevet væk - i værste tilfælde. Ingen lig på gaderne i øvrigt.
Det under forudsætning at vindretningen var i retning af Sjælland (ca. 20 %
sandsynlighed)
Den omtalte rapport blev betegnet som et makværk af RISØ - fordi
konsekvenserne
blev overdrevet med en faktor mellem 10 og 100!
Og den blev lavet før FILTRA-anlægget, der ville optage udslippet.
FILTRA har vist sig at være en fejlinvestering.
Jo - oveastående var skam et hårrejsende scenarie - lad os hellere placere
fyrværkerilagre
i villakvarterer - det ved man da hvad er.
Og lad os glæde os over den lidt højere temperatur i Noden p.g.a. større
CO2-udslip
fra Sverige fremover.
>"Anders Öquist" <n...@yur.problem> skrev i en meddelelse
>news:1q2tmy270gs9m$.tkq8dgsd7nw6$.dlg@40tude.net...
>> On Fri, 3 Jun 2005 11:51:21 +0200, ´´´Per A. Hansen```
>> bavasåhärlixom:
>>
>>> "Anders Öquist" <n...@yur.problem> skrev i en meddelelse
>>> news:1ykj9x8goa9p$.1oannuu3t7c0h.dlg@40tude.net...
>>>> Nu har vi stängt barsebäck.
>>>
>>> Hvad er det plante?
>>
>> Barsebäck är ingen planta!
>
>Nå - hvorfor skal den så med i dk.natur ? :-)
För att swnet äger dk.*
>Jo - oveastående var skam et hårrejsende scenarie - lad os hellere placere
>fyrværkerilagre
>i villakvarterer - det ved man da hvad er.
"Kolding" heter, eller hette, den byn va?
>Det är inte fullständigt utrett vad "Per A. Hansen" syftade på i
Seest,i udkanten af Kolding.
http://www.dr.dk/Videnskab/viden_om/Programmer/seest/0425092753.htm
http://www.6000kolding.dk/files/billeder.asp
Kristian
I Seest - en forstad til Kolding - den sprang i luften.
Men mange steder rundt omkrig er der lagre, der i modsætning til Barsebäck
faktisk er i stand til at sprænge i luften.
Man kan jo også selv køre over grænsen efter Chrysanthemum-knaldperler -
og så lagre dem inde i garderoben - medes man glæder sig over at nu er
Verden et sikrere sted at færdes - efter Barseäck er stængt!
Men det har måske ikke så meget med natur at gøre - men måske alligevel?
Bortset fra de, der er gået i stykker, så leverer resten alt havd de
kan. Så i Sverige satser man på at bruge mere kul og gas.