Og hvis man køre/går over kalvedebroderne mellem Avedøre Holme og Amager,
hvad hedder den ø man så passere?
--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen
> Når man køre/går fra Torvegade i NordØstlig retning ud af Strandgade, så
> køre man lidt der ud af over en bro, hvad hedder den ø / holme man så
> kommer ud på?
>
> Og hvis man køre/går over kalvedebroderne mellem Avedøre Holme og Amager,
> hvad hedder den ø man så passere?
Jeg har så endelig fundet ud af at den hedder Skrædderholm