Den onsdag den 23. marts 2011 23.57.27 UTC+1 skrev Klaus Alexander Seistrup:
> Thomas spammede:
>
> > På Flyttefirma Sj...
>
> Reklamer hører ikke hjemme i denne grupe, var rar at slette dit indlæg.
> Du kan evt. poste det i gruppen dk.marked.kommerciel, hvor det hører
> hjemme.
>
> Mvh
> Klaus
>
> FUT: dk.admin.netikette
> --
> Klaus Alexander Seistrup
> gopher://
port70.dk/
Dit eget indlæg er spam i følge reglerne for Google.
Så tag lige og læs reglerne igennem for hvad der er tilladt er post før du begynder at skyde med pile. Tak
Du må ikke bruge din URL under dit navn således det ligner din signatur.
Fjern venligst alle dine "SPAMMY" links fra mine indlæg tak, så jeg ikke får straf af google på grund af du ikke kan finde ud af reglerne.
Mit indlæg var til forbrugeren som skal over øresund, så det er har utrolig meget relevans til emnet, uden relevans ville det bryde Google's egen guidelines hvilket det ikke gør.
Med Venlig Hilsen
Thomas Mortensen