En bekendt påstår at have hørt at de Danske eksklusiv aftaler ang skat til
det sted man arbejder istedet for det sted man bor, vil ophøre mellem
Danmark og Sverige.
Dette skulle angiveligt ske 1 Juli ??
Er det en and eller er der noget om den historie ??
MvH Eg