Det skulle gerne være sådan at vi om føje år, kunne returnere til Danmark,
så ungerne kunne få en afgangseksamen, som tæller herhjemme og det vil kræve
at deres Dansk-færdigheder ikke forringes i udbredet grad.
--
Med venlig hilsen
Carsten Overgaard
http://www.carstenovergaard.dk/undskyld.htm