Død eller ej - Gamle Bornholmske Mad opskrifter

Keysersoce

Hejsa - Dø skal gruppen da ikke som andre siger det svinger meget hvor
meget der sker, og lige nu sker der så absolut intet.

Men her er så et spørgsmål.

Er der nogen der ligger inde med opskrifter på gamle bornholmske
egnsretter eller det der ligner. Eller minder jeg om Bornholm. ?

Jeg vil meget gerne have dem og have tilladelse til at bruge dem med
navn, på giver selvfølgelig og som en bornholmsk opskrift eller at den
kommer fra Bornholm. Den vil blive brugt på websiden www.enhimmelskmundfuld.dk
hvor jeg gerne vil kunne henvise til bornholmske opskrifter. Ud over
de Saltstegte sild. Men der er masser af ting jeg mangler men vil
gerne have nogle gamle originale opskrifter som så eventuelt kan
moderniseres eller bare bruges som de er.

Der er masser af ting. Ristepølser, krakkede sild osv osv.

Engel