Fannikke Snellemark 45 Rønne

Bo M Mogensen

For år tilbage afleverede jeg en b.la pc ved en forhandler Fannikke i
Rønne på Bornholm - sammen med en ekstra harddisk der skulle sættes i
med nogen ekstra ram , nå jeg tog ud at rejse og min familie hentede
maskinen og betale lidt over 1000 kr for at få sat en stang ram i ..men
harddisken var ikke med retur , jeg ringede til dem og bad dem aflevere
den - de svarede de havde ikke nogen harddisk , jeg sagde jo i fik en
med , de bad om et serie nr hvad jeg ikke havde , nå men så sagde de at
de var så bare ærgerligt - jeg kontaktede forbrugerklagenævnet der tog
sagen
Der var mangt en korrespondance frem og tilbage , men til sidste
konkluderede de forbrugerklagenævnet der ikke var noget at gøre ud over
at foretage en politi anmeldelse ok jeg ringede til Politiet i Rønne og
forlagde min sag , de sagde der var ikke noget at gøre fordi
forhandleren Fannikke Snellemark 45 Rønne ikke selv kunne gøre for det
så der var ikke noget at gøre - jeg spurgte politimanden om jeg måtte gå
ind forretningen med en pose og forsyne mig med vare og gå igen da jeg
mente at det kunne jeg godt gøre uden at jeg selv kunne gøre for det ,
men det måtte jeg ikke
--
Mv. Bo