Sagn om Bornholm?

Sonnich Jensen

Hejsa

Jeg har arvet følgende:
hot.ee/sonnich/malerier.htm

Det første maleri skulle være af et sagn som beskrevet på siden - kan
nogen præcisere lidt?

Sonnich

Sonnich Jensen

http://hot.ee/s/sonnich/

linket så det kan bruges

Martin Bak

"Sonnich Jensen" <sonnic...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Det var ikke Bornholm, men Sjælland hun pløjede ud af Sverige. Kvinden er
gudinden Gefion, som også er gengivet på Gefionspringvandet i København.

http://danmarksrejsen.dk/naturperler/K%C3%B8benhavn/Den%20gode%20historie/

--
Martin
http://www.meningitisforeningen.dk

Martin Bak

"Martin Bak" <for...@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gudinden Gefion, som også er gengivet på Gefionspringvandet i København.

Godt at se at du tilsyneladende har fået enten min mail eller set mit svar
her, men det ville da klæde dig lige at sende en besked med tak for hjælpen.
Nettet er ikke en database man bare kan spørge om alt muligt, og så kommer
svarene på magisk vis.
Der sidder faktisk mennesker og gør sig den ulejlighed at sende svarene...

Martin

Sonnich Jensen

On Feb 16, 11:30 pm, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
> svarene på magisk vis.
> Der sidder faktisk mennesker og gør sig den ulejlighed at sende svarene...

Tak, jeg ser det først nu her... en anden nåede det før dig desværre,
og som det ses har jeg rettet siden. Der er stadig en del andre ting
jeg ikke ved om mange af de ting, som fx hvad Julios Korps er - osv.
Jeg retter løbende, men jeg sidder ikke hvert minut over min mail.

Sonnich