Hvor er folk så gået hen??

Bjørn Larsen

Hej NG.

Er vendt tilbage efter en meeeget lang pause fra NG'en.
Blev noget forbavset over at gruppen tilsyneladende kører på de sidste
krampetrækninger. Men øh... hvor er det "nye Bornholmer-forum" så? Facebook?

Skulle til at lave et opslag om, hvor på øen det bedst kunne betale sig at
købe brænde. Men det får jeg så ikke svar på her? :-(

hilsen
Bjørn Larsen

Martin Bak

"Bjørn Larsen" <bjoern_larsenSNABELAhotmail.com> skrev i en meddelelse
Måske ;-)
afhængig af hvor meget brænde du skal bruge, så er mit bedste råd at stikke
nogle følere ud hos bønderne i dit område. Du kender måske endda selv nogen
i branchen?
De laver ofte brænde, og sælger det ofte. Hvis ikke lige dem du taler med
selv har noget, så ved de måske hvem der har.
Jeg tror ikke nogen autoriserede forhandlere kan matche pris og kvalitet i
forhold til det.

--
Martin
http://www.martinbak.dk