Nøgenbadning på strande på Bornholm?

Melanie

Hej igen

Findes der strande hvor man må bade nøgen her på øen? Hvor?

Mvh Melanie

Ole Boyer Pedersen

I Danmark er alt tilladt hvis det ikke er forbudt. Så hvis du ikke generer
nogen ved din optræden er det vel OK. På stranden fra Dueodde til Sose er
der så god plads at det ikke er et problem at finde et sted at dyrke
nøgenbadning.
Med venlig hilsen Ole
"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i meddelelsen

Fam. Olsen

"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Hej igen
>
> Findes der strande hvor man må bade nøgen her på øen? Hvor?
>
> Mvh Melanie

Det ses i hvertfald mange steder. Jeg har set det ved bl.a. Hvideodde,
Jomfrugård, Boderne, Geddebakke odde.

MVH Niels

Melanie

"Fam. Olsen" <do...@newmail.dk> skrev i en meddelelse

Står der skilte med det eller? Jeg var på stranden ved Villa Nova den anden
dag. Der lå en mand og 4 børn uden tøj. Det generede ikke mig, men tænkte at
det nok kunne gerere nogen. Derfor ville jeg da gerne vide hvor man må bade
nøgen uden at være blufærdighedskrækende.

Mvh Melanie

Martin Bak

"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i en meddelelse
Du meddeler bare herinde hvor og hvornår du vil være at træffe i afklædt
tilstand, så kan man jo vælge til eller fra ;)

Reglerne er vist så liberale, at hvis du ikke generer nogen, så er det
tilladt. Hvis man er meget blufærdig skal man nok generelt holde sig fra
strandene i badesæsonen.

Martin

Melanie

"Martin Bak" <for...@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Du meddeler bare herinde hvor og hvornår du vil være at træffe i afklædt
> tilstand, så kan man jo vælge til eller fra ;)
> Martin
Det kunne du tænke dig var? Hvis du nu læser ovenstående, ville du forså at
det jo ikke var mig det handlede om, men en familie jeg så.

Mvh Melanie

Fam. Olsen

"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Står der skilte med det eller?

Nej jeg har ikke set nogle skilte.

> [...]
> at det nok kunne gerere nogen. Derfor ville jeg da gerne vide hvor man må
> bade nøgen uden at være blufærdighedskrækende.

Der skal da nok være nogen der føler sig generede, men det er vel deres
problem. For min skyld kan folk bade nøgne eller i dykkerdragt, jeg er sgu
ligeglad. Hvordan myndighederne ser på det skal jeg ikke kunne sige.

MVH Niels

Peter Andreas Qvist Harteg

Melanie wrote 21-05-2007 23:13:
> Findes der strande hvor man må bade nøgen her på øen? Hvor?

"der under navnet Jomfrugård betragets som nudiststrand."

http://www.bornholm.info/s1/Strande/345we.aspx

Mvh. Peter

Melanie

"Peter Andreas Qvist Harteg" <pe...@harteg.dk> skrev i en meddelelse

Tak, det var et svar der kunne bruges *Smiler stort*

Mvh Melanie

jensenr...@gmail.com

ja i dit badekar

hmbs...@gmail.com

Der er ved Hotel Skovly der kommer flere nøgen badere det gør der også på Levka M.V.H Anne