Campingvogn ønskes

Klaus Linnert

Min gamle redaktør fra min tid i Berlingske Lokalaviser, er blevet
brændt af med en sted at bo under Folkemødet 2014. De er to personer,
og de har sikret sig en campingplads på Sandkås, men de har ingen
campingvogn.
Finder der en her, der har en vogn på Sandkås de vil leje ud fra den
12-15 juni i år, eller en som vil sætte deres vogn op på Sandkås i
denne periode, naturligvis mod betaling, så kontakt venligst mig.

Mvh
Klaus Linnert