Findes Illuminati virkelig?

Jahnu Dasa

Lige for tiden regeres verden utvivlsomt af ugudelige dæmoner.

Det er også rimelig klart, at nogle få familier som Rothschild og Rockefella styrer verdens affærer, i det mindste vesten, som dominerer planeten i øjeblikket.

De fleste folk hører til de brede masser, de hjernedøde forbrugere der udgør flertallet i den globale kultur. Jeg er fx. ikke i tvivl om, at Bill Gates er rendyrket dæmon.

Den exclusive lille lub af dæmoner bliver af nogle kaldt illuminati, af andre the White Brotherhood.

Om disse mennesker virkelig udfører sataniske ritualer og drikker baby blod, skal jeg ikke kunne sige noget om. Jeg spekulerer dog, at nogle af dem er rakshasa'er, og some vi alle ved, er babyblod Rakshasaers ynglingføde. Så i mit sind er disse konspirationer ikke så langt ude.

Deres dominans vil dog snart være forbi. Hare Krishna missionen, der begyndte for 500 år siden i Indien med fremkomsten af Chaitanya Mahaprabhu, den seneste inkarnation of Gud, er i gang. Chaitanya nedstiger kun i en ud af 1000 Kaliyuagaer, dvs. hver 4 milliarder år.

Naturen er allerede i gang med udradere det moderne samfund fra sin overflade.

Derefter vil Hare Krishna overtage verden i en periode på 10,000 år. Jeg er begyndt at fantasere om, at det allerede vil ske i min levetid. Det er fatisk allerede i bevægelse. Bhaktivinode Thakur startede Hare Krishna for allerede 100 år siden.

Men før Krishnabevidsthed kan overtage, vil det moderne samfund blive nødt til at stoppe. Lige nu er den moderne kultur i gang med at blive udraderet af naturen. En tornado der og en huricane her er som en højre og venstre uppercut fra naturen på menneskeheden.

Vishnu siger:

Når nogen nærer modvilje mod halvguderne, der er repræsentanter for Guddommens Højeste Personlighed, mod Vedaerne, der giver viden, mod køerne, mod brahminerne, Vaishnava'erne, og yderst set mod Mig, den Højeste Personlige Guddom, vil en sådan person samt hele hans civilisation hurtigt blive udryddet. --Srimad Bhagavatam 7.4.27