Er det realistisk at bosætte sig på Mars om 10 år?

Jahnu Dasa

Undskyld hvis jeg griner lidt. De har ikke engang formået at bygge en rumstation på månen, selvom de påstår, at de havde mennesker der i 1969. Siden 69 er teknololgien avanceret med kvantepring, men de kan kan knapt nok kommer ud til en rumstation, der ligger et par meter uden for jordens atmosfære, uden alverdens problemer.

Personligt har jeg den ide, at NASA er fulde af lort og alle deres historier om månelandinger og en lille bil på Mars er rent løgn.

Krishna siger:

De, der er skamløst tåbelige, de, der er lavest blandt mennesker, de, hvis viden er blevet stjålet af illusion, og, de, der deltager dæmonernes ateistiske natur, overgiver sig aldrig til Mig. (Bg. 7.15)

Jens Bech

Feb 17, 2024, 12:19:50 PMFeb 17

Tror du også at jorden er flad?

jenserik