Heaven-Break (Was: Hvem har *patentret* på Tempelbjerget?) - Re: ... News 2023-01-05

Heaven-Break (Was: Hvem har *patentret* på Tempelbjerget?)

File 24.883 ...
Temple Mount (Tempelbjergen)
https://sites.google.com/view/kall-temple-mount/files/24-xxx/24-8xx/24-883
Idolatry (Afgudsdyrkelse, Shirk)
https://sites.google.com/view/idolatry/files/24-xxx/24-8xx/24-883

-

Den 05-01-2023 kl. 09:54 skrev Kall, Mogens:

Subject: Anders Fogh Rasmussen i Taiwan: Beder verdenslande om
respons på kinesisk aggression - News 2023-01-05
Date: Thu, 5 Jan 2023 09:54:00 +0100
24877 <tp6377$2p9ip$1...@news.eternal-september.org>
Wimp (Skvat, Vatnisse)
https://sites.google.com/view/kall-wimp/files/24-xxx/24-8xx/24-877
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/CRzs-96KQDc/m/WIg-1pdaBgAJ

> [...]
>     vindruer på en tjørnebusk, og man finder ikke figner på en
>     tidsel.
>
>     17
>     Det er altid sådan, at et godt træ bærer god frugt, og et
>     dårligt træ bærer dårlig frugt.
>
>     18
>     Et godt træ kan ikke bære dårlig frugt, og et dårligt træ kan
>     ikke bære god frugt.
>
>     19
>     Ethvert frugttræ, der ikke bærer god frugt, bliver hugget om og
>     brændt.
>
>     20
>     Altså skal I bedømme dem ud fra deres frugter.

Interrupt RETURN from ...

Subject: Heaven-break to Taliban (HVORFOR leve på en *livsløgn*?) -
Re: ... News 2023-01-06
Date: Fri, 6 Jan 2023 17:26:01 +0100
24881 <tp9i2p$374pf$1...@news.eternal-september.org>
Terror (abuse of power), Taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/topic/taliban
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/24-xxx/24-8xx/24-881
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/GwQlVxupXyE/m/z6naiZNTBwAJ

> HVEM kunne fx. *forudsige* (for ca. 3000 år siden, dengang det 1.
> jødiske tempel blev bygget i Jerusalem), at meter-systemet vil
> blive nutidsmenneskets foretrukne måleenhed ?
>
> [
> Se evt. indicierne herfor ...
> https://sites.google.com/view/abraham-c/found/meter
> https://sites.google.com/view/abraham-c/found/objects/big-bang
>
> ... 440,037 km ...
> ]

Forestil dig at nogle voldelige *barbarer* (fx. vikinger her fra
Danmark, som de var omkring år 900 e.Kr.) invaderede Arabien og
smed alle Jer muslimer ud af Mekka, nedrev bygningerne på de
hellige steder og opførte noget andet (endskønt det IKKE er tilladt
ifølge Jeres religion at hedninger betræder Mekka und so weiter).

Og ...

Det er præcis dét, der er tilfældet med hensyn til Tempelbjerget
ifølge Jødedommen (bare med omvendt fortegn)!

Heller ikke jeg (som er hedninge-kristen) må betræde Tempelbjerget
- eller rettere sagt: - betræde det område af Tempelbjerget, hvor
jødernes 1. og 2. Tempel lå.
KUN hedningernes forgård i Templet må hedninger (som du og jeg)
betræde. Selve Templet er FORBEHOLDT *jøder* (Se fx. ApG 21,28b-29 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+21.28-29&version=BPH
)

Så når du *kræver* dit og dat (herunder at jøder IKKE må besøge
deres egen helligdom - eller rettere sagt: - der, hvor helligdommen
stod for 2000 år siden), da "strejfer" ordet *hykleri* mit sind!

Men ...

Set i lyset af UFO-efterforskningen (hvor Templet i Jerusalem sammen
med Sphinxen i Egypten und so weiter indgår i Designerens°
*Ophavsret*) ...

HVOR vigtige er disse ting i grunden ?

Bliver *min* version af Guddommen MERE sandfærdig, når/hvis jeg
bekriger alle de andre version, uanset om de er rigtige eller
forkerte?

Er det i så fald ikke en art *manipulation* af Guddommen ?

Og dét er i så fald *Shirk* (altså *afgudsdyrkelse*).

Hvorfor ikke hellere gøre som Jesus siger:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=John+4.21-24&version=BPH

Johannes 4:21-24, Bibelen på hverdagsdansk

21
Jesus svarede: „Tro mig: Den tid kommer, hvor det ikke længere
er væsentligt, hvor man tilbeder Gud — her eller i Jerusalem.

22
I samaritanere tilbeder det, som I ikke kender, men vi tilbeder
det, vi kender, for frelsen udgår fra jøderne.

23
Men der kommer en tid, ja, den er allerede kommet, hvor de
sande tilbedere skal tilbede Faderen i ånd og sandhed. Det er
den slags tilbedere, Faderen søger.

24
Gud er ånd, og de, der tilbeder ham, skal tilbede i ånd og
sandhed.”

Så *undgår* vi alle disse voldelige konfrontationer
(der en dag kan ende med atomkrig, hvis vi ikke *omvender*
os)!

Men det er "måske" her skoen klemmer ?
(Underforstået: Du ønsker, higer og stræber efter vold)

I så fald: Hvorfor ?

Kan det tænkes, at du (ligesom Putin-666) er *magtsyg*?

Jamen, dét er jo OGSÅ en *afgudsdyrkelse*...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (måske ET)
sige:
(2023-01-08, Sunday, day no 8 (357 left), CET 10:37, GMT 09:37)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24883