Irans pręsident: Muslimer må forbedre islams image + ET-break - Re: 2015 uge 52 (news samlet)

File 18.838 ...
Doomsday
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/doomsday/18-838
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/18-838
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/18-838
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/anti-semitism/18-838
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/doomsday/18-838
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/18-838

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.politik
Sent: Monday, December 21, 2015, CET 10:44, GMT 09:44
Subject: 2015 uge 52 (news samlet)
18828 news:n58hi6$aa9$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/xP__aGc3HPs/7J_crYcECwAJ

> [...]
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn
>

> Jeg ville øjeblikkelig ta' kontakt til vores allierede
> i NATO og/eller EU og forsøge at overbevise dem om
> ***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
> Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
> som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!
>
> Hvorfor ?
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
[ ... ]
> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18828

Irans præsident: Muslimer må forbedre islams image, men men men ...
Kinas etbarnspolitik afskaffes nu.

-

DR S145 søn 27 dec 15:41:04
27.december dr.dk/nyheder 12:27

KINAS ETBARNSPOLITIK AFSKAFFES NU
Kinas omstridte etbarnspolitik blev
søndag officielt afsluttet, da en ny
lov, der tillader alle gifte par at få
to børn, blev underskrevet i Beijing.

- Den nye lovgivning træder i kraft 1.
januar, skriver nyhedsbureauet Xinhua.

Kinas kommunistiske ledere har ikke
mindst truffet beslutningen på baggrund
af problemer med en aldrende befolkning
og en stadigt mindre arbejdsstyrke.

Eksperter vurderer, at lovændringen
kommer for sent og kun får mindre
effekt på befolkningsstrukturen.

Kinas etbarnspolitik er nu officielt afskaffet
kl. 12:27
http://www.dr.dk/nyheder/udland/kinas-etbarnspolitik-er-nu-officielt-afskaffet

-

DR S149 søn 27 dec 15:40:37
27.december dr.dk/nyheder 15:01

MUSLIMER MÅ FORBEDRE ISLAMS IMAGE
Irans præsident, Hassan Rouhani, siger,
at det er muslimer, som må forbedre
opfattelsen af islam, efter at den er
blevet skadet af vold udøvet af
radikaliserede grupper som Islamisk
Stat.

- Det er vores største pligt at rette
op på opfattelsen af islam i den
globale opinion, siger Rouhani, som
søndag holdt en tv-transmitteret tale i
Teheran om islamisk enhed.

Udtalelserne er usædvanlige, når de
kommer fra en leder i Iran, som ofte
giver religionens "fjender" skylden for
problemerne i Mellemøsten.

/ritzau/Reuters

Irans præsident: Muslimer må forbedre islams image
kl. 15:01
http://www.dr.dk/nyheder/udland/irans-praesident-muslimer-maa-forbedre-islams-image

Kommentar:

Det bliver nok ikke så nemt, da selve Koranen ér MEGET
antisemitisk (og ligefrem vil dræbe jøder og kristne)!

Men sammenlignet med rocker-miljøet, hvor vold - altså den
stærkes ret - hyldes som "grundlov", apropos Jungleloven, da
er der visse goder, som Koranen har medtaget fra kristendommen
og Jødedommen!

Man (I) tror således på en Nådig og Barmhjertig Gud (bare
åbenbart ikke for jøder og kristne og andre såkaldte vantro)!

Kan du/I ikke selv høre det fuldstændige gak-gak heri?

Hvordan kan Gud både på en side være nådig, samtidig med at
folk skal myrdes ?

Det STRIDER jo imod hinanden!

Kun en ***hjernevasktet*** har endnu ikke indset dette!

Hmm ...

Tillad mig at hjælpe dig lidt på vej (med dine tanker):

Hvordan kan det være, at der så godt som INTET citeres i
Koranen om, hvad Jesus har sagt ?

(fx. at Jesus siger, at Han er Sandheden, Vejen og Livet) ?

Kan det tænkes, at Muhammed er misundelig ?

Ja, jeg "tilstår": Det er et ubehageligt spørgsmål men dog
berettiget, når/dersom vi søger sandheden!

Ellers bliver jo bl.a. Muhammed forfordelt på Jesu bekostning!

Mit postulat er, at ...

Muhammed interesserer sig selv ikke for Jesus (og Hans
budskab)!

Det eneste, Jesus bruges til i Koranen, er at legitimere
Muhammed!

Og det hedder ***magtsyge*** på dansk!

(Og det er IKKE noget kompliment! Det er - bibelsk set - en

Længere er den historie nok ikke!

Hmm ... (memory on from) ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...