Den store løgn.

Bjarne Østergård

Se her hvor løgnagtige det ateistiske samfund faktisk er og hvordan de svindler med videnskablige skrifter og offentlige udgivelser af videnskabelige fakta.

https://youtu.be/_Jo0vcfg0iU

I vil jo nok ikke tro på det og i vil sikkert fortsat kalde mig en løgner.

Sandheden er nok at jeg er den eneste her der ikke lyver.

Hvis i selv gad undersøge det ville i finde ud af at jeg har ret.

Men det er jo pinligt så hellere bare sige at det er mig der er løgneren.

Tom Klausen

søndag den 15. maj 2022 kl. 16.34.57 UTC+2 skrev bjarn...@gmail.com:
> [...]
>
> I vil jo nok ikke tro på det og i vil sikkert fortsat kalde mig en løgner.
>
> Sandheden er nok at jeg er den eneste her der ikke lyver.

tomsrk55:
Hvad siger Villy mon til det?

> Hvis i selv gad undersøge det ville i finde ud af at jeg har ret.
>
> Men det er jo pinligt så hellere bare sige at det er mig der er løgneren.

tomsrk55:
Tør dine våde øjne, Løgne Bjarne!

mvh Tom

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du rapper bare uvederhæftige løgnehistorier frem som skidt fra en
spædekalv. Dermed har du bevist at du er skabs-ateist. Du er bare ikke
hoppet ud af skabet endnu. §;o)

jensertik

EXLEX

On 5/15/22 16:34, Bjarne Østergård wrote:
> Se her hvor løgnagtige det ateistiske samfund faktisk er og hvordan de svindler med videnskablige skrifter og offentlige udgivelser af videnskabelige fakta.

Der er ikke tilstrækkelig dokumentation for, at det er "ateister" som
"står bag" - følgelig er *PÅSTANDEN* noget gudsforladt vrøvl, uanset
resten af indholdet.

> https://youtu.be/_Jo0vcfg0iU

Phillip Stott er ynkelig. En ynkelig løgner.
Påstande, påstande, påstande... men ingen dokumentation for dem.
Faktisk ikke ulig løgnerbjarne selv.

Han fortæller hvordan han "opdagede", og "så", og "opdagede", og "fandt
ud af", og "opdagede" o.s.v....
Men *INGEN* henvisninger.
Hvilket faktisk ikke er så mærkeligt.
For alle hans "opdagelser" og "afsløringer" var gjort for mange år
siden...af andre - som heller ikke kunne tilbagevise evolutionslæren.

Det faktum, at Stott selv er universitetsuddannet og rent faktisk selv
har forelæst på universiteter (i følge egne påstande - hvilket måske bør
tages med et gran salt), gør sagen *MEGET* værre.
Han kan dermed *IKKE* hævde nogen form for uvidenhed med hensyn til
"videnskabelig standarder", hvor det netop ikke er "gratis" at komme med
påstande *UDEN* dokumentation.
Gør man det alligevel, er man stort set "færdig" i videnskabelige
kredse. Men det ser manden jo så også ud til at være.

Det eneste han omtaler, som synes tilnærmelsesvis korrekt er, at Ernst
Haeckel's tegninger af fostre ikke er helt korrekte, hvilket hans
kritikere tidligt gjorde opmærksom på.
En af hans stærkeste kritikere i nyere tid udtaler, at det synes som om
Haeckel ønskede at fremhæve visse detaljer og undertrykke andre for at
understøtte en tese om sammenlignelige stadier i fosterudvikling på
tværs af arter - men at de stadig bruges i undervisning fordi de er
"grundlæggende korrekte" - afvigelserne er altså ikke større, end at de
fortsat er udmærkede til undervisningsbrug.
...hvilket er grunden til, at de stadig bruges - og altså *IKKE* fordi
man har brug for at føre folk bag lyset.
...så meget for dén historie om "falsum".

Det skæggeste ved hans påstande om visse personers "angreb" på
evolutionslæren er, at disse personer rent faktisk understøtter den.
Det fortælles åbent af dem, hvordan folk, som promoverer "ung-jord"
fantasier, har taget udtalelser ud af kontekst, og brugt dem til at
"bevise", at de har ret.
Disse personer henviser selv "ung-jord" fantasierne til stakken af
usammenhængende vås.

Med det absolut *MEST* pudsige ved hele denne historie er et citat:

"Du bliver nødt til selv at ville gøre noget ved din uvidenhed, vi andre
kan jo ikke tvinge dig."
~~ løgnerbjarne, dk.livssyn.kristendom, 5/14/22, 16:24

Til dét er kun at sige, at de ovenstående detaljer tog mig næsten 6
minutter at grave frem, kortere end video'ens længde (og med en haltende
internetforbindelse).
Hvis løgnerbjarne alså selv havde "villet" investere noget tid på at
gøre noget ved sin uvidenhed, så *KUNNE* han rent faktisk se vrøvlet,
som han bringer til torvs, for hvad det *ER* - en tynd kogt suppe på
lidt uenighed mellem nogle biologer... som absolut ingenting "beviser".

Alt sammen *HELT* på højde med løgnerbjarnes egen personlige standard.

...og et udmærket eksempel på, hvorfor løgnerbjarnes henvisninger til
div. youtube-video'er er spild af tid.

> I vil jo nok ikke tro på det og i vil sikkert fortsat kalde mig en løgner.

Det kan du være *HELT* sikker på.
...vi er nemlig, modsat visse andre, opdraget til at sige sandheden.

> Sandheden er nok at jeg er den eneste her der ikke lyver.

Dette er et af de bedste beviser for at løgnerbjarnes "gud" i
bogstaveligste forstand er en "historie fra de varme lande".
...*HAVDE* han virkelig eksisteret, været *ALVIDENDE* og *ALMÆGTIG*, så
havde han ristet løgnerbjarne med et lyn for *SÅ* massiv en overtrædelse
af buddet om ikke at vidne falsk.

> Hvis i selv gad undersøge det ville i finde ud af at jeg har ret.

Tjaaaaa...
*DU* gad jo tilsyneladende ikke at undersøge, om du havde ret.
Havde du gidet, ville du have indset, at hvad du kommer rendende med, i
bedste fald er "noget skarn"....
....i værste fald en bevidst løgnehistorie.
Men det er vel hvad man kan forvente fra en mand af din "kvalitet".

> Men det er jo pinligt så hellere bare sige at det er mig der er løgneren.

Det er nok også det tætteste, det er muligt at komme på sandheden.

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Det er idag videnskabelig fastslået

EXLEX

Af *HVEM*?
...og *HVOR* finder man noget redeligt dokumentation for det?

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Er det ikke mærkeligt at alle de videnskabsmænd og kvinder der har beviserne på at evolutionensteorien er løgn og at den er videnskablige umulig, alle er ynkelige løgnere i jeres hoveder.

De ynkelige løgnere er jer selv og det kan bevises uden nogen tvivl.
Det bliver hårdt for jer når det om kort tid ikke længere kan skjules .

Godt det ikke er mig.

Bjarne Østergård

Over alt.
Man kan ikke undgå at se det med mindre man er en virkelig meget stupid dåre.

Men det fortalte Jesus jo også at jer ville der blive mange af i denne tid.

De vil udråbe sig selv som vise men i virkeligheden er de store tåber helt uden visdom.

En mere præcis beskrivelse af dig og de andre ateister her på debatten kan man ikke få.

Det er i virkeligheden helt fantastisk hvor nøjagtigt og detaljeret Bibelen beskriver jer.

Og det endda for mere end to tusinde år siden.

Jørgen Nielsen

Hvorfor kommer du så aldrig med link til bare nogle af de beviser.
Det meste af det du linker til er jo så langt ude at selv en blind mand
kan føle det med sin stok. ;-)

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Bjarne Østergård

Du kan ikke se skoven for trær.

Jørgen Nielsen

Så kom du igen med en gang vrøvl i stedet for _seriøs dokumentation_
for dine påstande.
Det eneste du endnu har bevist er hvor utroligt naiv du er.

Bjarne Østergård

Du kender ordet seriøs men du aner ikke hvad det betyder.

Faktisk kommer jeg aldrig med nogen påstande.

Jeg videregiver blot nogle oplysninger fra videnskaben der beviser at Bibelen er sandt hele vejen igennem.

Der kommer hver eneste dag flere og flere beviser frem.
Det må være noget at et arbejde at undgå at opdage det.

Men igen Jesus havde jo helt ret i hans udtalelser og det er ikke mine påstande du kan jo læse lidt i evangelierne og se at der er herrens påstande.

Så at beskylde mig for dem er jo noget vås.
Lige som at de ting de forskellige videnskabsfolk siger i disse videoer jeg gør jer opmærksom på heller ikke er mine påstande men videnskabens.

At give mig skylden for bare at finde på det hele er måske en trøst for jer så i nemmere kan afvise dem som Bjarnes løgne.

Jeg har aldrig løjet om disse ting og det kan i nemt selv bekræfte hvis i ville.

Men det ville jo være meget pinligt hvis i skulle indrømme at i tar fejl.

Jeg kan dog love jer at i inden længe bliver nødt til at indrømme det, uanset om i vil eller ej.

Dets længere i venter dets mere ondt kommer det til at gøre.

Men det er jeres valg, jeg præsenterer bare de rå fakta .

Så i kan få et oplyst grundlag for jeres valg.

Som i måske ved skal Guds ord udbredes til hele jorden og viden om Gud vil blive stor.

Så i er uden for undskyldninger den dag herren spørger jer hvorfor i har hadet og hånet ham og hans skaberværk.

Det er op til jer selv, giv ikke skylden til budbringeren der advarer jer.

Jørgen Nielsen

Mere end dig. ;-)

Slettet en masse Bjarnevrøvl.

Bjarne Østergård

Jeg ved det, i tror jo selv i er så vise, men i virkeligheden er i nogle store tåber.

Selv du er et bevis på Bibelens storslået visdom.

Jørgen Nielsen

mandag, 16-05-2022, Bjarne Østergård skrev:
> Jeg ved det, i tror jo selv i er så vise, men i virkeligheden er i nogle
> store tåber.
Så ved du ikke ret meget.

> Selv du er et bevis på Bibelens storslået visdom.
Der er jo ikke meget visdom i biblen.

EXLEX

Det er så lige præcist *DÉR* filmen knækker.
De har netop ikke beviserne.
Hvis de havde, så fremlagte de dem vel?

Nøjagtigt som med dig formår de kun at hyle op og komme med påstande.
Hvis man beder om beviser - så har I intet.
Ikke en bjælde... ingenting.

> De ynkelige løgnere er jer selv og det kan bevises uden nogen tvivl.

Så kom dog med beviserne, i stedet for bare at påstå og beskylde.
...og jeg har ikke tålmodighed til flere løgnagtige youtube-video'er.
Kom med noget substans, ikke klovne med kameraer.

> Det bliver hårdt for jer når det om kort tid ikke længere kan skjules .

Oooh...
...og stopuret kører...
Hvornår mon deadline er?
28. Maj?...6. Juli?...
...eller er det mon nu på Fredag?
Vores gamle "ven", Hjortsø, forudsagde dommedag hvert år til september
(eller deromkring). Efter at have forsøgt sig med det i tyve år uden
resultat, holdt han inde.
...det blev lidt pinligt til sidst.
Hvis du ikke kan sætte en slutdato, så kan det ikke være "om kort tid".

> Godt det ikke er mig.

Personligt vil jeg også betakke mig for at have dig på holdet.
...så jeg tror vi begge er tilfredse med opdelingen.

--
EXLEX

EXLEX

On 5/16/22 12:20, Bjarne Østergård wrote:

> Over alt.

Javel så.
Du magtede altså *IKKE* at udpege blot *ET*, at disse ting der findes
"overalt"?

> Man kan ikke undgå at se det med mindre man er en virkelig meget stupid dåre.

Man kan faktisk slet ikke se det.
...heller ikke du.
Ellers kunne du vel udpege noget.

> Men det fortalte Jesus jo også at jer ville der blive mange af i denne tid.

Nå?
Hvor?

> De vil udråbe sig selv som vise men i virkeligheden er de store tåber helt uden visdom.

Det lyder som løgnerbjarne himself.

> En mere præcis beskrivelse af dig og de andre ateister her på debatten kan man ikke få.

Joda... men den kunne Jesus heller ikke levere.

> Det er i virkeligheden helt fantastisk hvor nøjagtigt og detaljeret Bibelen beskriver jer.

Det der er mest fantastisk er, at "frelseren" skulle spilde tid på det.
Men han anede vel, at hans historie ville blive gennemskuet til sidst.

> Og det endda for mere end to tusinde år siden.

Jeg kan da også roligt fortælle, at folk med din holdning vil blive
anset for tåber om 5000 år.
Det er der ikke megen "kunst" i.

--
EXLEX

EXLEX

Selvfølgelig kan hr. Nielsen det.
Grøn omstilling og alt dét der.

--
EXLEX

EXLEX

(Det var så *PÅSTAND* nummer 1 i dit indlæg.)

Mon ikke du så burde forklare det?
Din fornemmelse for "sandhed" adskiller sig jo en del fra "det normale".
Det kunne være interessant at se, hvad *DU* tror det betyder.

> Faktisk kommer jeg aldrig med nogen påstande.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 2 i dit indlæg. Og beviseligt en løgn.)

> Jeg videregiver blot nogle oplysninger fra videnskaben der beviser at Bibelen er sandt hele vejen igennem.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 3 & 4 i dit indlæg.)

Hvilken "videnskab"?
Alt hvad du har linket til indtil videre er tossehoveder med et kamera.
...og som allerede dokumenteret, er biblen absolut *IKKE* "sand hele
vejen igennem")

> Der kommer hver eneste dag flere og flere beviser frem.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 5 i dit indlæg.)

Jah...
...på at din "bibel" indeholder mere vrøvl end folk troede.

> Det må være noget at et arbejde at undgå at opdage det.

*DET* klarer du ellers fint ved bare ved at benægte alt...
...selv din "bibels" egne ord.

> Men igen Jesus havde jo helt ret i hans udtalelser og det er ikke mine påstande du kan jo læse lidt i evangelierne og se at der er herrens påstande.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 6, 7 & 8 i dit indlæg.)

"Herren" fortæller jo så, at han selv lyver, som allerede demonstreret.

> Så at beskylde mig for dem er jo noget vås.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 9 i dit indlæg.)

Men du *HAR* måske lidt ret lige her.
Det er forkert at give dig skylden for "Herrens" løgne.
Men når du fortsat promoverer dem efter at have fået demonstreret
"Herrens" usandheder... *DET* kan vi bebrejde dig.

> Lige som at de ting de forskellige videnskabsfolk siger i disse videoer jeg gør jer opmærksom på heller ikke er mine påstande men videnskabens.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 10 & 11 i dit indlæg.)

Klovner med kameraer bliver ikke til "videnskabsfolk".

> At give mig skylden for bare at finde på det hele er måske en trøst for jer så i nemmere kan afvise dem som Bjarnes løgne.

Niks...
*DU* har aldeles *IKKE* "fundet på det hele".
Jeg tiltror dig ikke format i *DEN* størrelsesorden.

Desværre *VIL* du tilsyneladende ikke lære af dine fejl.
Du bliver ved med at linke til "fjumrehoveder video'er" uden
tilnærmelsesvise "beviser" på noget som helst...
...bare de kommer med en røverhistorie, som du kan lide.
Så blæse vær' med deres udokumenterede løgne.

> Jeg har aldrig løjet om disse ting og det kan i nemt selv bekræfte hvis i ville.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 12 & 13 i dit indlæg.)

*DU* lyver konstant.
Hvorfor tror du ellers du kaldes løgnerbjarne?

> Men det ville jo være meget pinligt hvis i skulle indrømme at i tar fejl.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 14 i dit indlæg.)

*DET* har du helt ret i.
Men ser du løgnerbjarne, det er heller ikke nødvendigt, når det aldrig
*DOKUMENTERES*...

Hvorimod dine løgne er så lette at afsløre, at der ikke rigtig findes
nogen, der læser dine indlæg, som er i tvivl.

> Jeg kan dog love jer at i inden længe bliver nødt til at indrømme det, uanset om i vil eller ej.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 15 & 16 i dit indlæg. Muligvis +1)

Jeg tillader mig at tvivle.
Set herfra lyder det mere som tre nye løgne.
Hvornår er forresten "inden længe"?
Hvis du ikke formår at sætte dato på, er det blot endnu en løgn.

> Dets længere i venter dets mere ondt kommer det til at gøre.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 17 i dit indlæg. Muligvis +1)

Ligefrem "gøre ondt"?
Det må jeg nok sige...

Hvor "ondt gør" dine konstante løgne?

> Men det er jeres valg, jeg præsenterer bare de rå fakta .

(Det var så *PÅSTAND* nummer 18 & 19 i dit indlæg. Muligvis +1)

"Rå" er det rigtige ord...
...men siden hvornår er du begyndt at beskæftige dig med "fakta"?

> Så i kan få et oplyst grundlag for jeres valg.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 20 i dit indlæg. Muligvis +1)

Dine formørkelser oplyser næppe meget, løgnerbjarne

> Som i måske ved skal Guds ord udbredes til hele jorden og viden om Gud vil blive stor.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 21 & 22 i dit indlæg. Muligvis +1)

Hvis du har planer om det, så bør du nok lige fjerne de groveste
røverhistorier fra dem først - så kan den måske være, at du vil få nogen
til at tro på *NOGET* af det.

> Så i er uden for undskyldninger den dag herren spørger jer hvorfor i har hadet og hånet ham og hans skaberværk.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 23, 24 & 25 i dit indlæg. Muligvis +1)

Jeg mindes ikke på noget tidspunkt at have givet udtryk for "had" eller
"hån" til "gud"... eller det han har skabt.

"Noone shoots at Santa Claus"

> Det er op til jer selv, giv ikke skylden til budbringeren der advarer jer.

(Det var så *PÅSTAND* nummer 26 & 27 i dit indlæg. Muligvis +1)

Det ligger mig fjernt at give dig skylder for andres vrøvl.
Jeg bebrejder dig blot, når du ukritisk bringer sære *PÅSTANDE* som
"fakta" *UDEN* nogen form for dokumentation.

Heri består de fleste af dine løgne.

Skarpt forfulgt af dine åbenlyse løgne :

"Faktisk kommer jeg aldrig med nogen påstande."
~~ løgnerbjarne, dk.livssyn.kristendom 5/16/22, 18:13

*DEN* lader vi lige stå et øjeblik.

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Nej ikke for ateistiske tåber.

Ved du mon at Bibelen også beskriver at det er sådan og hvorfor det er sådan.

Men ikke engang denne tydelige beskrevne visdom har du vel aldrig fattet.
Du stakkels uvidende individ.

Bjarne Østergård

At kalde nogen for en løgner er altid ateisternes svar på alt når de står med ryggen mod muren og ikke har nogen argumenter imod sandheden som de bliver præsenteret for.

Denne tråd her er jo et fantastisk bevis for nettop dette.

Tænk engang hvis i istedet for at kalde mig løgner kunne argumentere for hvorfor det jeg fortæller ikke er rigtig og samtidig fortalte mig hvad det rigtige så istedet for skal være.

Så ville jeg vide at der er noget jeg har misforstået.
Men heldigvis bekræfter i mig igen og igen i en uendelighed at jeg ikke tager fejl .
Så tak for det.

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Er det ikke bare den sædvanlige
tirsdags-cabaret?:https://www.youtube.com/watch?v=BcLUC7yj7vY

jenserik

Bjarne Østergård

Ja det er en god sang og en charmerende sangerinde.

Tom Klausen

tomsrk55:
At kalde nogen for en løgner, er altid Løgne Bjarnes svar på alt, når han står med ryggen
mod muren, og ikke har nogen argumenter; hvilket han aldrig har.

> Denne tråd her er jo et fantastisk bevis for nettop dette.

tomsrk55:
Nej, denne tråd er et bevis på at du er et fjols.

> Tænk engang hvis i istedet for at kalde mig løgner kunne argumentere for hvorfor det jeg fortæller ikke er rigtig og samtidig fortalte mig hvad det rigtige så istedet for skal være.

> [...]
Oh The Irony!

> Så ville jeg vide at der er noget jeg har misforstået.

tomsrk55:
Tror du selv på det, Løgne Bjarne?

mvh Tom

EXLEX

Min erfaring fra debatter med ateister er, at de rent faktisk kommer med
argumenter for deres synspunkter, hvilket er betydeligt mere, end *DU*
leverer.
Følgelig må jeg anse "ateister" for at have en højere standard.

> Denne tråd her er jo et fantastisk bevis for nettop dette.

Denne tråd er et glimrende eksempel på taktikken - ja.
Men udført af dig.

> Tænk engang hvis i istedet for at kalde mig løgner kunne argumentere for hvorfor det jeg fortæller ikke er rigtig og samtidig fortalte mig hvad det rigtige så istedet for skal være.

Jah... tænk engang.
Det tænkte jeg også på, hvorfor jeg gjorde netop *DET*...
...i en anden deltråd (under samme emne som denne), *OG* da jeg klart og
entydigt demonstrerede, hvorfor det er aldeles forkert, at kalde biblen
for "guds ord" og hævde *ALT* i den er den rene skinbarlige "sandhed".

Fik jeg jeg noget respektfuldt svar for mine anstrengelser, løgnerbjarne?

Ikke det der ligner, da jeg fremførte kritikken af Phillip Stott's vrøvl.

Hvad så da din bibels mangel på "sandhed" blev dokumenteret?
Ikke en skid... blot hysteriske *PÅSTANDE* om, at "det står der ikke",
hvilket var åbenlyst løgn.
...fulgt af beskyldninger rettet mod min person, for at demonstrere
disse åbenlyst modstridende historier, som du hævdede var "guds ord" og
absolut "sandhed" - uanset de tydelige uoverensstemmelser.

Du fik chancen for at "argumentere" for dit synspunkt, men belønnede det
med beskyldninger - *PRÆCIST* som du gør nu.

*JEG* kommer også med beskyldninger og påstande - men i modsætning til
dig, dokumenterer jeg dem almindeligvis gerne når jeg debatterer med
folk som *SELV* underbygger deres påstande med dokumentation.

> Så ville jeg vide at der er noget jeg har misforstået.

Desværre løgnerbjarne...
*DET* tog *ER* kørt...
Når netop *DU* gøres opmærksom på dine fejlagtige påstande, udløser det
som regel en syndflod af beskyldninger.

Præcist lige som du rent rutinemæssigt kalder folk ting, som du gentagne
gange har fået at vide er forkert.
- Dermed lyver du bevidst.
...og dokumentere med *AL* ønskelig tydelighed, at du ikke har noget
ønske om at blive klogere eller mere oplyst.
...og næste dag gentages processen...igen og igen...

Jeg må derfor konkludere, at dit påståede ønske om at blive oplyst
omkring dine "misforståelser", er endnu en perfid løgn.

Meeeeeen... du *KAN* selvfølgelig overraske (selvom jeg tvivler), ved
ganske enkelt at komme med en mere saglig tilgang til tingene selv.
Og måske endda forsøge at argumentere for dine synspunkter.
...men det har jeg endnu til gode at se...

> Men heldigvis bekræfter i mig igen og igen i en uendelighed at jeg ikke tager fejl .

Jamen det glæder mig skam.
Så må du jo besidde et mildt sagt *ENORMT* lager af gode og bekræftede
argumenter.....og forhåbentlig en tilsvarende dokumentation.
*DET* glæder vi os til at se...
...det kunne være spændende.... mildt sagt...
For vi har intet set til det før.

> Så tak for det.

Selv tak.

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Ja du har da helt ret i det sidste du skriver.

Jamen det glæder mig skam.
> Så må du jo besidde et mildt sagt *ENORMT* lager af gode og bekræftede
> argumenter.....og forhåbentlig en tilsvarende dokumentation.

Resten af dit indlæg er direkte løgn, og det ved du også.

Måske det er derfor du tror det er normalt at lyve.

Jørgen Nielsen

Nej... det er kun normalt for komiske løgnerBjarne og ligesindige.

Bjarne Østergård

Endnu en medløber eller skulle jeg hellere sige en medhyler og medhykler.

Jørgen Nielsen

onsdag, 18-05-2022, Bjarne Østergård skrev:
[Klip]
> Endnu en medløber eller skulle jeg hellere sige en medhyler og medhykler.

Hyl og hykleri overlader jeg til dig komiske løgnerBjarne og dine

EXLEX

Det glæder såmænd også mig - jeg kan næsten ikke vente på, at du øser ud
af denne formidable visdom.

...hvorfor gjorde du det forrest ikke, da du fik chancen for at
argumentere for dine synspunkter?

> Resten af dit indlæg er direkte løgn, og det ved du også.

Næh...
Kan du pege en løgn ud og dokumentere, at det er en løgn?

> Måske det er derfor du tror det er normalt at lyve.

Jeg ser kun en løgner - løgnerbjarne.
Men du skal da så sandelig være velkommen til at påvise, at dette er
forkert.
...måske bruge lidt af din visdom på det?

--
EXLEX

Bjarne Østergård

Selvfølgelig kan jeg det.

> Jeg ser kun en løgner - løgnerbjarne.

Har du taget navneforandring?
Smid dine spejle ud så slipper du for at se på denne løgner.

> Men du skal da så sandelig være velkommen til at påvise, at dette er
> forkert.
> ...måske bruge lidt af din visdom på det?

Blot i dit sidste indlæg er der mindst tre løgne.

Så der er cirka som gennemsnittet i alle ateisters indlæg.

Thocor 4046.976

> Selvfølgelig kan jeg det.

Så gør det dog!

--
Please accept my resignation. I do not want to belong to a club that
would have me as a member. - Groucho Marx

Jon Tveten

In article <slrnt8bisq.1kn...@mail.corell.dk>,
0hghlec...@dum.dk says...

> Så gør det dog!

det vil vi ikke få se.

Thocor 4414.667

Nok ikke... men nu er det påstået så mange gange, uden at ske...

--
Follow them who seeks the truth,
but beware of those who claim to have found it

EXLEX

On 5/19/22 07:45, Thocor 4414.667 wrote:

> [...]

"Faktisk kommer jeg aldrig med nogen påstande."
~~ løgnerbjarne, dk.livssyn.kristendom 5/16/22, 18:13

Bjarne Østergård

Nej i lukker jo altid øjnene når sandheden nærmer jer.
Det er trættende at være vidne til alle jeres løgne.
Godt det snart bliver afsluttet.

Bjarne Østergård

Det sker ustandselig hver eneste dag og nat, i er bare ude af stand til at fatte det.

Gad vide hvordan i vil opføre jer den dag i ikke længere kan lyve jer ud af sandheden og i vil blive
konfronteret med alle jeres Ondskab og løgne.

Jeg tør vædde på at man vil få at se en kujonagtig opførsel.

Det er jo jeres ægte image.

Thocor 5405.685

Bjarne Østergård wrote:

> [...]
> ud af sandheden og i vil blive
> konfronteret med alle jeres Ondskab og løgne.
>
> Jeg tør vædde på at man vil få at se en kujonagtig opførsel.

I bedste Vidal-stil tåger du udenom det du fik skrevet... Følger op i
den deltråd, hvor den rette kontekst er med...

--
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this

Thocor 5535.924

Ganske forventeligt er du nu i gang med at tåge-vrøvle dig ud af den
her.

Du skriver at du sagtens kan finde en løgn i det indlæg du kommenterede,
og at du kan dokumentere at det er en løgn.

Gør det dog!

--
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
- W. C. Fields

Bjarne Østergård