Hvorfor er Homofili blevet så populært blandt Protestantiske kristne?

Lyrik

Markus 14:51-52
Bibelen på hverdagsdansk

"51 Dog var der en ung mand, der fulgte efter Jesus, da han blev ført
bort. Den unge mand havde kun et klæde over sig, og da mændene prøvede
at gribe fat i ham, 52 viklede han sig ud af det og flygtede nøgen."

jenserik

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Johannes 21:
" Da Peter vendte sig om, ser han den discipel følge efter, som Jesus
elskede, og som ved måltidet havde siddet lige ved siden af ham og
spurgt: Herre, hvem er det, der skal forråde dig? Da nu Peter så ham,
sagde han til Jesus: »Herre, hvad så med ham?« Jesus sagde til Peter:
»Hvis jeg vil, at han skal leve, til jeg kommer, hvad angår det så dig?
Følg du mig!«"

Jesus elsker ingen kvinde!? Han elsker kun mænd.

jenserik

Tom Klausen

tomsrk55:
Og Jens elsker kun sig selv!